schelpje3 schreef:Het is natuurlijk ook maar net wat je onder dominant verstaat![]()
Je hebt moeders die niet van eindeloze discussies houden en dan op een gegeven moment resoluut de knoop doorhakken. Voor sommigen komt dat dan over als dominant, maar ben je dat dan ?
Als ouder moet je soms de beslissing nemen, een kind kan niet verder nadenken dan het heden.
Dominant vind ik dat je verstikkend bent. Dus je kind mag niet kiezen tussen een rode trui of groene trui.
En als je steeds de term: omdat ik dat zeg! bezigt.
Maar word je daar als jongen homo van?
Ik heb het over een verhoogde kans in combinatie met een aanleg daarvoor.homofilie komt in bepaalde families en gezinnen beslist meer voor dan in andere.
Ik ben geen psycholoog, maar ik kan me voorstellen dat wanneer de vrouw een onnatuurlijke positie inneemt tegenover haar man, die door een zwak karakter b.v. alles maar aan haar overlaat, haar altijd haar zin geeft en zelf ook vaak weg is (door werk etc) dat het kind ook een onnatuurlijke neiging tot posities in gezagsordes kan gaan ontwikkelen.
Kijk b.v. eens naar de lachwekkende leder-, petten- en uniform en sm- fetish die zeer overdadig aanwezig is in de homo-scene.
Dat zijn allemaal uitingen van authoriteit en rangorde, ik denk dat er best iets mis gegaan zou kunnen zijn tijdens het opgroeien van deze mensen.
Buiten hun schuld overigens.