schelpje3 schreef:Was dat maar zo! Maar ons hart is vol afleidingen.
Ja, daarom moet je je daar ook in oefenen. Zorgvuldig alle situaties die voor afleiding kunnen zorgen uit je leven bannen is in mijn ogen niet de juiste weg...
Moderator: Moderafo's
schelpje3 schreef:Was dat maar zo! Maar ons hart is vol afleidingen.
blijblij schreef:Zo oud is de elfstedentocht nu ook weer niet: 1909 de eerste keer en maar 15 x gehouden
Zoveel geld wordt er ook niet verdiend, want volgens mij is er geen algemene sponsor.
De winnaar krijgt net als de rest, naast eeuwige roem een kruis. De nummer twee wordt nog beroemder....
Ik sla een keertje kerk over, dat weet ik wel!
schelpje3 schreef:Stel je voor dat God zegt: ik sla blijblij maar over.
schelpje3 schreef:Hoe weet jij dat? Of er al of niet wordt bijgehouden? We zullen eens rekenschap moeten afleggen blijblij en Hij is een jaloers God, die geen andere afgoden duldt.
Het is maar net waar je hart naar uitgaat.
Toch maar gekeken, maar wel het verwachte (verstandige) besluit.elbert schreef:De Elfstedentocht gaat niet door: te weinig ijs en het gaat dooien (op zondag!). Dat zal het elfstedenbestuur vanavond ook bekendmaken, dus kun je de mediahype (met extra tv uitzendingen enz.) van vandaag alvast negeren.
Wat als de Elfstedentocht op zondag wordt gehouden?
schelpje3 schreef:Ik zei toch dat ik niets tegen de tocht heb als zodanig![]()
Ik moet er niet aan denken, maar petje af voor de volhouders.
Alleen een belijdend christen hoort daar op zondag niet te zijn!
Het is God dienen of de afgod van de sport/wereld.
Eén dag in Uw Huis, is mij meer dan 1000 waar ik U ontbeer (moet missen).
Dan is het geen straf Mortlach, maar dan is het een liefdedienst, die ons nooit zal teleurstellen.
De vreugde van de 11st tocht is maar tijdelijk! Volgend jaar (als hij weer gehouden zou worden) andere winnaar.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten