Afslanken deel 4

Moderators: Memmem, Moderafo's

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Re: Afslanken deel 4

Berichtdoor Sophie77 » 25 jan 2012 09:07

Dat lijkt me heerlijk, vpk: afvallen van het geven van bv! Bij mij is dat nooit gelukt, ik kwam er alleen van aan!

Goed bezig, MissF, Jannoek en cornelia77! En hopelijk blijven die kilo's er bij jullie af, Africa, Jensje en mw!

Ik baal een beetje; volgens de weegschaal van m'n zusje was ik 5 kg afgevallen, maar toen ik zelf een nieuwe weegschaal kocht, gaf die weer krap 4 kg meer aan :( . Wel een groot verschil vond ik! Inmiddels is daar weer 3 kg af, maar ik heb nog altijd 1 kg te gaan voor ik volgens die nieuwe weegschaal op het gewicht zit waar ik al lang op dacht te zitten ... Aan m'n kleren is het wel goed te merken trouwens, dus we zijn i.e.g. op de goede weg, of ik nu 8 of 5 kg ben afgevallen!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 25 jan 2012 09:45

vervelend he, Sophie!
Ik had het ook toen ik een digitale weegschaal kocht. Als ik ze nu naast elkaar zet, en na elkaar erop stap, dan weeg ik op de oude een kilo minder. Uiteindelijk hou ik de nieuwe aan, en de oude is in de kast beland, maar voor mezelf had ik wel gezegd dat mijn gewicht voor ik zwanger werd dus wel 68 was i.p.v. 67, volgens de nieuwe weegschaal. Dat gaf iets meer moed ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Liesien
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Liesien » 25 jan 2012 20:51

Jensje schreef:Aan je keelamandelen geopereerd worden helpt ook flink...

-4.0

Maarja, weet niet of het er straks weer net zo snel aan zit :-k

Dan heb ik nog wel een motiverend verhaal ;) Bij mij hielp het ook flink, maar dat het zo goed zou helpen had ik nou ook weer niet verwacht. In sept. geopereerd aan mn keelamandelen, 2 weken daarna op -10kg. Alleen bij mij kwam het er niet meer aan en ging er nog meer af ;) Zit nu op -18kg en dat hou ik ook graag zo. Mensen zien wel aan me dat ik ben afgevallen, maar als ik zeg hoeveel dan geloven ze het niet.
Ik eet nu sinds een tijd alweer 'normaal', maar het blijft eraf :)
Wacht niet, tot de dag voorbij is...
N'attends pas que le jour se lève...
=)

Jensje
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Jensje » 25 jan 2012 21:55

O, dat is wel motiverend ja :)

Ik heb geen idee. 't Is nu een week geleden en lekker normaal eten kan ik nu niet, zat vanmorgen op -5.5 ofzo.
Maar heb wel het streven om ook als ik weer normaal kan eten, t gewoon goed gezond te houden zodat het er in ieder geval af blijft. En liever nog wat extra's er af natuurlijk :D
Achter elke traan van verdriet, schuilt een glimlach van herinneringen...

*Annette*
Majoor
Majoor

Afslanken deel 4

Berichtdoor *Annette* » 02 feb 2012 15:25

Wat doen jullie met vreetbuien? De laatste tijd heb ik hier veel last van, het enigste waar ik snak is chocolade en nog eens chocolade :roll:.
Meestal probeer ik het met fruit op te lossen, maar iedere keer moet ik mezelf remmen om me er niet aan toe te geven om chocolade te kopen.
Wat de toekomst brengen moge........

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 02 feb 2012 18:25

Sowieso niks in huis halen, en als ik wel graag wil, wacht ik 10 minuten, en als ik dan nog heel graag wil neem ik 2 crackers met hagelslag :)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Sophie77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Sophie77 » 02 feb 2012 21:08

Lastig, Annette! Probeer er niet aan toe te geven en besteed het geld wat je uitspaart aan iets leuks voor jezelf (non-food :mrgreen:)!

Hier is er inmiddels ruim 9,5 kg af! Het gaat niet echt hard, maar dat vind ik niet zo erg. 'k Ben van plan nog een heel poosje zo door te gaan!

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 03 feb 2012 08:38

Ik ben gisteren voor het eerst op de weegschaal gaan staan na de bevalling. Ik was erg benieuwd omdat ik al mijn oude kleren weer aan kon (zelfs een beetje te ruim) En idd weeg ik minder als voor de zwangerschap. 3 kilo, maar toch. Nu op 82, dus ik ga ook in 1e instantie voor 3 kilo er af, dat klinkt prettiger 79 :)
Afbeelding

Gretchen

Berichtdoor Gretchen » 03 feb 2012 11:53

Op 2 januari ben ik begonnen met lijnen en nu komt langzaam de -3 kilo in zicht... Echt hard gaat het nog niet, maar het is een begin! Ik ben vooral minder gaan snoepen, en 's avonds minder warm eten. Trek in koek en chocola heb ik gelukkig niet meer, die knop heb ik om kunnen zetten.
Succes!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 03 feb 2012 15:18

Afgelopen maand 2,5 kg afgevallen. Nog 4,5 kg te gaan en ik zit weer op mijn gewicht van voor mn zwangerschap. Daarna wil ik er eigenlijk nog 5kg af, maar is dat niet zo dan vind ik het ook prima. Ik pas dan gewoon weer in maat 38/40

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 05 feb 2012 20:11

*Annette* schreef:Wat doen jullie met vreetbuien? De laatste tijd heb ik hier veel last van, het enigste waar ik snak is chocolade en nog eens chocolade :roll:.
Meestal probeer ik het met fruit op te lossen, maar iedere keer moet ik mezelf remmen om me er niet aan toe te geven om chocolade te kopen.

Chocola is helemaal niet zo slecht hoor! Wanneer je chocolade neemt met een hoog cacao-percentage, kan het niet zo veel kwaad om dat eens te nemen als je trek hebt. En chocola bevat een stofje dat er voor zorgt dat je blij wordt!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 08 feb 2012 20:00

Ik kwam dit ergens tegen, vond hem wel grappig.

Voor alle lijners! Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval! Ik was mijn haren altijd met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt die shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg, maar op het etiket staat GEEFT MEER VOLUME. Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: VERWIJDERD AL HET VET, ZELFS HET MEEST HARDNEKKIGE! Succes met afvallen!!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 08 feb 2012 20:42

:lol: Nu begrijp ik waarom ik ook zo langzaam afval; deze week maar 0,3 kg :(

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 08 feb 2012 20:46

Voor alle lijners! Ik heb eindelijk ontdekt waarom ik zo moeilijk afval! Ik was mijn haren altijd met shampoo en tijdens het uitspoelen loopt die shampoo langs mijn lichaam omlaag. Op zich niet erg, maar op het etiket staat GEEFT MEER VOLUME. Ik ga nu dus overschakelen op afwasmiddel, het etiket is veelbelovend: VERWIJDERD AL HET VET, ZELFS HET MEEST HARDNEKKIGE! Succes met afvallen!!!

|:)|
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 08 feb 2012 22:07

:schaterlach:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Psychologie & Gezondheid”