Berichtdoor vpk » 14 jan 2012 08:15
het zijn gewoon oude kinder regenlaarsjes. hoe kleiner de maat hoe schattiger vond ik...
goed schoonmaken en dan verven met muurverf/krijtverf, net wat je mooi vindt. kantje van de markt - lintje er aan de bovenkant doorheen gevlochten en dit boven langs de rand geplakt met dubbelzijdig plaktape (van de action) en een roosje ervoor geplakt. bloemetje haken en een pareltje van de xenos erin steken, ook opplakken met dubbelzijdig plaktape. stukje stof boven in de opening draperen et voila!
o ja, en de stempel erop gemaakt. ik weet niet of deze nu van de action kwam of van een hobbyzaak...
die muur-/krijtverf droogt heel snel dus wij deden het verven, even drogen met de fohn, nog een keer verven en dan kun je het ook meteen afmaken.
iedereen had de laarsjes op z'n eigen manier gedecoreerd, sommigen hadden het bloemetje en de stempel precies andersom, anderen hadden een stukje kant over de neus van het laarsje. of bijvoorbeeld 2 of 3 parels onder elkaar op de plek waar ik de stempel heb, hele leuke ideeën allemaal..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!