Moderator: Moderafo's
liefie schreef:@
We zijn er achter gekomen dat Nina ons eten wel lekker vind maar mag ze echt al mee eten? We gebruiken wel kruiden enz en ik probeer zo weinig mogelijk zout te gebruiken.
Gisteren aten we boerenkool en dat vond ze heerlijk zaten wel gebakken uien in. Ook at ze van de week van onze verse pastasaus (met prei,knoflook enz) ze heeft geen last van haar buikje gehad.
654321 schreef:Onze kinderen zijn ong. 3,5jaar en 2 jaar. Wij als ouders eisen weinig van de kinderen, zijn heel makkelijk, mopperen weinig en zijn zelden boos. Maar als we dat wel zijn (in dit geval, we waren het poepzat...) maakt dat wel indruk. En als dat een paar avonden het geval is zijn ze er heel erg van onder de indruk. Met consequent volhouden bedoel ik dat ik geen uitzonderingen maak, wil dat ze luisteren, niet overstag ga en bij mijn standpunt blijf. Bij ons was het na een paar avonden helemaal over. En als ze weer beginnen te zeuren zijn we heel kort en duidelijk, het is dan gelijk afgekapt (zielig hé.... We zijn verder wel heel makkelijk; ze mogen vissticks/ vlees door de prak, appelmoes bijna zoveel als ze willen, als we weten dat ze het eten echt niet lekker vinden hele kleine prakjes en we belonen met een lekker danoontje ofzo. Hier is het elke avond weer gezellig eten.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten