Gelukkig hadden we het zaterdag gevierd want gisteren was hij ziekjes

PPM: Nog gefeliciteerd met Juul!
Ik ben nog steeds helemaal weg van de TrippTrapp. Ik zit er overigens zelf ook vaak op als ik wat aan de tafel moet doen 's avonds.
Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Zo, wat een mooie feesthoed heeft M! Zelf aan de knutsel geweest, Laura?
Appel schreef:Oh ja, en wat gaan jullie baby's allemaal snel! Hier een baby van bijna 8 maanden met een (sinds gisteren!) tandje, die nog niet kruipt en nog niet zelfstandig zit. Dus ik ben echt helemaal verbaasd over baby's van 5 maanden die kruipen! Wow!
Evelien schreef:Tsja het ene kind zit boven het gemiddelde qua groei (lengte/gewicht), de ene baby lacht al vrij snel....
Elk kind is weer anders. Gelukkig maar dat we allemaal zo verschillend zijn.
Tuurlijk is er een richtlijn.
Soms wordt ik n beetje moe van al die onbedoelde adviezen en/of opmerking over het gewicht van onze zoon.![]()
Ik wordt daar zo boos om. (sorry moet even m'n frustratie uiten).
PPM, wat een mooie dochter.![]()
LauraC, wat is M toch een mooie knul zie hem trots zijn (ook op de vorige foto met z'n traktaties).
Ik ontdek hier ook twee witte puntjes in de mond van S. En ze worden steeds zichtbaarder.
Terwijl ik vanochtend nog tegen manlief zei dat S. nog niet eens zich omdraait, draaide S zich net om in de box. Echt zo geweldig om te zien, niet helemaal maar wel op z'n zij.![]()
Gempa, k ben wel heel erg nieuwsgierig naar die foto. Wat voor draagdoek heb jij? Zag er mooi en goed uit. En wat heb je een mooie zoon.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten