Maar zou je dat zomaar kunnen krijgen dan? Tijdens mijn zwangerschappen heb ik er meestal ook wat last van, alleen niet heel erg. Wel spruw bij de BV.
Enfin, ik zal het eens in mijn achterhoofd houden.
Moderator: Moderafo's
Haai schreef:Ik denk niet dat je dat zomaar kunt krijgen. Sowieso heb je daarna nog steeds kans dat je weer opnieuw besmet raakt. Wat iig ook wel kan helpen is zo min mogelijk suiker eten, dat is altijd een voedingsbodem voor schimmels.
vpk schreef:vanmorgen bleek op het cb dat R. lekker gegroeid was, dus gingen we er vanuit dat ze toch wel genoeg heeft aan de bv! wel een geruststellend idee. afgelopen week leek ze soms weer niet tevreden 's avonds, maar als ik dan een flesje na wilde geven dan wilde ze dat ook niet, dus zal het geen honger geweest zijn neem ik aan.
nu hebben ze mij trouwens geadviseerd om al voorzichtig te beginnen met bijvoeding (ze is nu 4 mnd). het schijnt achterhaald te zijn om ivm mogelijke allergie pas met 6 mnd te beginnen, omdat kinderen die er aanleg voor hebben het evengoed ontwikkelen, of je nu met 4 of 6 mnd begint..
het schijnt dat ze nu in de orale fase zit (ze stopt ook indd alles wat ze in de handen krijgt in de mond) en daar moet je gebruik van maken zei ze. ben erg benieuwd hoe ze dat zal gaan vinden...
trijntjejohanna schreef:pff je kan wel merken dat mensen niet gewend zijn dat je zolang voedt.. die opmerkingen soms![]()
*Annet* schreef:Vind je het gek? Het is toch geen alledaags verschijnsel, een peuter aan de borst. Was hier ook es een stel op bezoek. Die moeder trots dat dat kind nog aan de borst was (het liep al) maar wel zeuren dat dat kind steeds kwam proberen om een slokje te halen. Aan haar borsten zat enz.
maar dat doet de mijne niet;) ik voed niet meer in het openbaar.. het is alleen voor het slapen gaan en 'snachts en als hij wakker wordt*Annet* schreef:Vind je het gek? Het is toch geen alledaags verschijnsel, een peuter aan de borst. Was hier ook es een stel op bezoek. Die moeder trots dat dat kind nog aan de borst was (het liep al) maar wel zeuren dat dat kind steeds kwam proberen om een slokje te halen. Aan haar borsten zat enz.
*Annet* schreef:Vind je het gek? Het is toch geen alledaags verschijnsel, een peuter aan de borst. Was hier ook es een stel op bezoek. Die moeder trots dat dat kind nog aan de borst was (het liep al) maar wel zeuren dat dat kind steeds kwam proberen om een slokje te halen. Aan haar borsten zat enz.
gempa schreef:waarom zou je je kind melk van een koe geven wat voor kalfjes is?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten