quote]
Ja klopt, is genoeg ook

Moderator: Moderafo's
columbus schreef:Het volgende probleem bereikte ons via drlove@refoweb.nl en vraagt toch om enige aandacht.
Beste Dr.Love,
Vroeger in de zesde klas, groep 8 heet dat tegenwoordig, deed ik mee met de ‘sterkste van de klas wedstrijd’ en bleef als enige jongen over. Dat was fun! Cool! Maar toen kwam het, nu moest ik het opnemen tegen de sterkste meid! Dat word een makkie, dacht ik. Maar toen de wedstrijd tussen ons begon, we moesten touwtrekken, heb ik alle hoeken van de gymzaal gezien. Ze slingerde me door de hele zaal heen, en ik mocht niet loslaten want dan was ik bij voorbaat al de verliezer. Het hele voorval was ik na een jaar of 10 vergeten, en ik kon mijn dagelijkse leven weer oppakken, als ik een touw zag, dan groette ik dat touw, als ik een gymzaal zag, stak in mijn vinger op, hallo gymzaal was het dan.
Maar nu! Er komt een reünie en het leek de organisator leuk om weer eens te kijken wie de sterkste was, nu 15 jaar later. Één keer raden wie de reünie georganiseerd hebt!
Juist,en de tijd heeft niet stilgestaan, ze is nu zelfs een kop groter als ik! En die grijns!
Ik heb dit met mijn vriendin doorgenomen, dit probleem, en die vind dat ik moet winnen van haar, anders ben ik geen echte vent, volgens mijn vriendin dan.
Hoe kan ik winnen van die oud-klasgenote dit keer? En ik verlies, dat gebeurt zeker, hoe verkoop ik dat aan mijn vriendin?
Wie heeft een antwoord?
Bedankt alvast,
Groeten Bert
Vin schreef:Dag dokters,
Ik ga van m'n welverdiende pensioen genieten en hoop dat jullie praktijk nog erg succesvol blijft.
Skoezie schreef:ik een casa nova![]()
![]()
en waar ik dat op baseer, ik ben blond, en in die hoempa pa lietjes op de geheime zenders vanuit gehuchten in twente klinkt altijd door de blonde casa nova's ik ben blond en misschien dus casa nova....
Christa schreef:Beste Dr.Love-team!
Er werd mij aangeboden om een cursusje te volgen. Zouden jullie op een rijtje willen zetten welke cursussen er te volgen? Het lijkt me namelijk interessant om er een aantal van bij te wonen.
Bijvoorbaat hartelijk dank!
bloempie19 schreef:columbus schreef:In de snoezelkamer kon ik eens goed nadenken over de nieuwe situatie, ik voel me nu wel op mijn plaats tussen de 2 mooiste Dr.Love's in![]()
Er zijn maar twee andere Dr. Love's!
Voorlopig komt er even geen nieuwe (mannelijke Dr.)bij, en mochten de dames Dr. het er niet mee eens zijn, lijkt me niet waarschijnlijk, ik heb als (mede)oprichter nog altijd de beslissende stem![]()
(sorry Dr.Bloempie en Dr.Rosekapje, het staat nu eenmaal in de statuten!)
Geeft niks hé dr. Rosekapje? Als dr. Columbus vervelend wordt, dan stoppen we hem gewoon in de snoezelruimte.![]()
(Maar laten we maar doen alsof hij de beslissingen neemt, want mannen zijn nogal gevoelig met dit soort zaken als ze merken dat er een vrouw, of zelfs twee!, boven ze staat)
Skoezie schreef:ja inderdaad ik woon in salland!!!! echt mooi daar hoor, twente ligt tussen de regge en de dinkel en Rijssen ligt nu eenmaal aan de verkeerde kant van de regge... helaas Riessenders zeet geen tukkers, moar det maj nit had op zegn natuulk, ja nò ik zee da ook gin echen riessender, mie vá kump oet 'n niewerdal...
ik een casa nova![]()
![]()
en waar ik dat op baseer, ik ben blond, en in die hoempa pa lietjes op de geheime zenders vanuit gehuchten in twente klinkt altijd door de blonde casa nova's ik ben blond en misschien dus casa nova....
muhaaa, mijn donderbus is een soort buks, met een trechtervormige loop waar in je allerlei shit, uhm schroefjes etc kunt doen... echt perfect voor de vrouwenjacht... met het jachtseizoen op twentse jonge deernes is geopend
P.S. Dr. Vin heeft de ware geoven
Daphne schreef:columbus schreef:bloempie19 schreef:Er zijn maar twee andere Dr. Love's!
![]()
quote]
Ja klopt, is genoeg ook
Ach...en ik wilde net solliciteren...
![]()
![]()
![]()
Lieve Dr Columbus,
Ik wilde u hartelijk bedanken voor hetgeen u gisteren gedaan hebt voor mij.
Ja tussen het uitdelen en het houden van spreekuur door![]()
![]()
We hebben samen geoeffend hoe ik minder snel rood zou kunnen worden als ik tegen een leuke jongen zou praten!! Nou en die waren er!!!Eerst maar achter de lampen gezeten... pff wat een hitte!!!
En toen kwam het er opaan!!!!
Ik moest gaan beginnen. Maar na wat peptalk, en een pot met zwarte pieten schmink is het toch gelukt!!!![]()
Niemand zag dat ik rood werd.
![]()
Ben blij dat ik de dag zo nog ben door gekomen![]()
Sorry dat ik de auto zo heb ondergesmeerd, maar ja dat hebbie als je geen handdoeken bij je hebt![]()
![]()
![]()
heel veel liefs van een dankbaar kipje
lampje99 schreef:hoi hoi hoest ie hier??? Nog een beetje gezellig? Hier niet echt want het kind van mijn zus is er en die zit net haar pamper vol te gooien. En dat stinkt behoorlijk. Ff vluchten.........Brrrrrr.........
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten