Wat een prachtige kids! Wauw! Hier mijn ondeugende mannetje, ruim 7mnd. Hij is nog steeds niet helemaal opgeknapt van de nierbekkenontsteking, maar t gaat gelukkig wel de goede kant op..
Ehm... gewoon laten ervaren. Inmiddels weet marijn hoe hij veilig van de tafel op de grond kan komen.. en tja.. hij is erg kort, zit nog steeds in 74.. dus behoorlijke val. Weet hij hoe hij zelf van beneden naar boven moet en andesom, en kan hij zelf in en uit de kinderstoel. Ook klimmen van stoel op aanrecht terug op stoel gaat goed en vanmorgens tond hij voro de koelkast, gelukkig kon hij die nie topen krijgen, anders had hij daar denk ik ingezeten!
ow.. en hij wil ook wel heel graag zichzelf al aan en uitkleden, of zelf verschonen met de luier... tja.. .jammer genoeg laat mama dat lekker neit toe! Dan weten we ook weer hoe driftig hij kan worden!
Ach.. iedereen zegt, zodra hij kan praten zal eht beter worden, dus alle hoop is daarop gevestigd!
Wt een prachtige foto's.... wilde meer reageren, maar marijn huilt
Ik ken dat ook allemaal niet. Mijn kinderen praten volzinnen voordat ze in de benen komen. Ook wel makkelijk, want dan kan je ze gelijk dingen uitleggen die ze snappen. Maarre, onze kleine man begint zijn heupjes op te tillen. Dat zagen wij bij de anderen pas maaaaanden later...haha. Misschien een nieuwe fase voor ons
Leuke foto's! Erg grappig om alle kids te zien opgroeien!
Laatst gewijzigd door ajl op 12 jan 2012 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wat een prachtige meiden, Aikongirl, ze lijken wel heel verschillend qua uiterlijk, leuk om te zien Wat een heerlijke mannetjes, die Abel en Floris, zo wijs al, Jannoek!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Hier nog een paar foto's van Nina (let alleen niet op haar legging bij haar jurkje ze had degene die erbij hoort vuil gemaakt) Tummytub past nog steeds erg goed al gaat ze naar de 9 kilo toe