Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

liefie
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor liefie » 29 dec 2011 13:44

@Dippie Vervelend! Maar heb je geen last van overproductie? Dat zijn volgens mij de verschijnselen die jij verteld zou het eens voor leggen in het borstvoedingstopic.
Sterkte ermee!~

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 29 dec 2011 14:59

@lieffie: tjah, zou misschien kunnen, maar wat doe ik daaraan? Ik zal het idd wel even daar voorleggen! Ben nu onderweg om een kolf te kopen, zodat ik iig de eerste spanning af kan kolven en ze dus niet teveel in een keer binnen krijgt.
Afbeelding

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 29 dec 2011 15:03

@dippie moet je anders even op borstvoeding.com kijken staat volgens mij op wat je moet doen bij overproductie (maar ik ben geen deskundige hoor dus weet het ook niet of dat het echt is) maar het klinkt mij wel bekend in de oren.
Suc6 ermee

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 29 dec 2011 16:06

Dorah schreef:@ Schipje,
Ik was blij verrast dat je verwijst naar een artikel op de site van stichting Promise want dat is een heel goed site waar bijbelgetrouwe christenen alternatieve geneeswijzen proberen te toetsen.
Daarnaast weet ik niet waar jij je info vandaan haalt maar ik heb gelezen dat de grondlegger weliswaar een Amerikaanse arts was en zoon van een predikant, maar ook dat hij zich na de dood van drie van zijn kinderen heeft gewend tot spiritisme, hypnose (craniale osteopathie) en vrijmetselarij (tijdens zijn zoektocht naar oplossingen)...

=P~ ow, staat dat in een ander artikel?
En dat een grondlegger van origine christen is/was zegt natuurlijk nog niks maar ik reageerde daarmee omdat je het zo expliciet had over dat je als 'christen' toch zeker moet uitkijken! Ik ben het daar volledig mee eens maar dat vind ik net zo goed met de reguliere geneeskunde. Die zijn de andere kant vaak weer opgeslagen en voor hen betekend natuur en zelfgenezingsvermogen van de mens vaak nog maar erg weinig. Daar word m.i. Gods schepping weer een beetje vergeten/door onnodige medicatie zelfs verwoest en in het alternatieve circuit word het soms wat aanbeden. Zo zie ik het en ik denk dat je als christen daar een goede tussenweg in mag vinden.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 dec 2011 10:53

Zo gaat het hard Nina haar 2de tandje is ook zo goed als door :D

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 dec 2011 16:18

eerst afkolven is ook niet wenselijk. JE productie moet afgestemd worden op de behoefte van je kindje. Dat duurt volgens mij 2 maand, ff vragen aan schipje, die weet dat vast!

ZO.. hier is zoonlief een prachtig object voor doktoren geloof ik. Hij heeft nu het norovirus.... voor volwassenen een gewone buikgriep, voor kleine kinderen, zoals marijn een langslepende buikgriep! pfff. vandaar al die onrust, drift ed, Hij voelt zich gewoon echt niet lekker :( arme kereltje! Ach.. gelukkig heeft het weer een naam.. en is het niet niks :oops:

Bumba
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Bumba » 30 dec 2011 20:33

Ach wat zielig voor je mannetje (en eigenlijk ook voor jou!) Verwen hem maar lekker met veel knuffeltjes!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 30 dec 2011 22:54

brrr, dat je dat er ook nog bij hebt. Slaapt hij nu wel snachts?
Verwen hem maar lekker.

Max
Mineur
Mineur

Berichtdoor Max » 31 dec 2011 13:13

Om overproductie tegen te gaan (ik kolfde gerust zo'n grote Aventfles tot het schroefdraad vol!) heb ik in blokken gevoed. Eerst 1 kant gegeven en de andere helemaal leeggekolfd. (dan reset je je borst, hij begint opnieuw met melk maken en zich af te stemmen op de behoefte)Als het kindje na de voeding binnen 3 (als ze al groter zijn 4 uur nemen) weer komt, dezelfde kant geven.
Bij de volgende voeding de andere kant geven en ook steeds aanbieden binnen een bepaalde tijd. Hier werkte het goed.

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 31 dec 2011 13:27

hè ppm2 wat vervelend...beterschap met hem!

maken jullie je kids vannacht wakker voor het vuurwerk?
dochterlief hier is er spaans benauwd voor.. achter het raam vindt ze nog net leuk, maar mee naar buiten om te kijken als papa wat aansteekt wil ze niet, en zelfs van sterretjes wil ze niks weten. omdat ze de laatste tijd snel overal wakker van is, verwacht ik een beetje dat ze wel wakker wordt van de knallen...maar we zullen zien! gelukkig wonen we aardig rustig en valt het hier meestal mee met het vuurwerk..
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 31 dec 2011 19:20

Wij zitten nog in dubio.. Zoonlief schrikt enorm van vuurwerk (eigenlijk van alle harde geluiden).
Dan wordt hij echt krijsend wakker, vandaag al 2x gebeurd. Wil eigenlijk niet dat dat vanavond gebeurd, dus denk dat we 'm maar wakker maken. Als hij uberhaupt slaapt, want het is een beetje drama. Hij heeft koorts, denk van z'n tandjes. Die willen maar niet doorkomen, maar hij heeft er onwijs veel last van... Zielig! :(

Succes vpk, hoop dat het meevalt vannacht voor jullie dametje(s)!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 31 dec 2011 19:32

Ik denk dat ik de oudste er wel even uithaal. De jongste hoop ik van dat ze doorslaapt. Vanmiddag was ze even buiten (ze liep van de auto naar binnen) en ik zag aan haar ogen dat ze het toch wel spannend vond en ze had ook een beetje haast om binnen te komen :wink: Het verbaast me echt gezien haar reacties als de stofzuiger o.i.d. aangaat!

Goede jaarwisseling allemaal en sterkte voor de ouders met bange kindertjes!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 31 dec 2011 19:35

Wij maken ze zeker wakker. Dochterlief was niet bang voor het vuurwerk, maar haar hysterische broer heeft haar inmiddels bang gemaakt. Paps ligt nu bij hun op de kamer totdat ze in slaap vallen en ik zit met onze 3e onrustige telg op de arm. Hij is niet bang, maar (jammer genoeg) 's avonds erg onrustig. Ik had eigenlijk naar de kerk gewild, maar dat zit er niet in.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 31 dec 2011 20:03

Milan mag gewoon opblijven. Matteo is er niet en Manoël die slaapt en ga ik niet wakker maken, maar meestal wordt hij rond die tijd sowieso wakker

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 dec 2011 20:13

als julia wakker wordt mag ze er even uit, en dan ga ik lekker bij haar verder slapen, ze is zohooo bang...

marijn moet maar gewoon in bed blijven, dat wordt een groot feest als die beneden is!

Terug naar “Archief”