Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Dorah
Verkenner
Verkenner

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Dorah » 28 dec 2011 08:40

@ Schipje,
Ik was blij verrast dat je verwijst naar een artikel op de site van stichting Promise want dat is een heel goed site waar bijbelgetrouwe christenen alternatieve geneeswijzen proberen te toetsen.
Daarnaast weet ik niet waar jij je info vandaan haalt maar ik heb gelezen dat de grondlegger weliswaar een Amerikaanse arts was en zoon van een predikant, maar ook dat hij zich na de dood van drie van zijn kinderen heeft gewend tot spiritisme, hypnose (craniale osteopathie) en vrijmetselarij (tijdens zijn zoektocht naar oplossingen)...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2011 09:37

Wij zijn met onze (huil)baby naar een osteopaat geweest. Ik ben blij toe want mijn HA vond dat het erbij hoort (ja huilen doen baby's) en dat (verborgen) reflux een modeverschijnsel is. Op zich heeft/had hij daar wel gelijk in, bij alle baby's sluit het klepje niet goed, zo ook bij onze zoon. Alleen kwam hij niet echt met adviezen die de osteopaat mee aan kwam. Twee behandelingen en tips heeft ons wel zekers geholpen.

@Jannoek, he wat vervelend is dat. Helpt een bijtring niet? Of vindt hij dat niks?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 dec 2011 09:52

Osteopaat kan echt een grote uitkomst zijn al moet je er wel mee uitkijken. Maar als je kindje zo huilt wil je alles proberen.

Wat een lieve foto's!

@Evelien S zit denk ik ook wel in maat 68 of niet?

@Jannoek Vervelend die tandpijn! Helpt dentinox ook niet? Hopelijk zijn zijn tandjes snel door!

@MissF Die jas die jij bedoelt heb ik voor Nina ook gekocht hij loopt een beetje wijder uit vanonder.
Alleen hier was het ook de laatste.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2011 11:01

Ja, liefie, hij zit in 62/68. Maar het verschilt nog weleens van merk. Hij heeft bijv. van H&M een bloesje maat 62 (zit gewoon lekker goed) en een bloesje in dezelfde maat van Prenatal en die kan hij niet eens meer aan. Echt jammer.
Hij heeft die maat nodig omdat hij zo lekker mollig is.

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 28 dec 2011 11:36

MissF schreef:Ja, maar ook niet die ik graag wil ;) Maar toch bedankt! En als ik niks vind deze week, dan koop ik idd gewoon een andere online, want ook al die andere van de Hema hebben ze hier niet meer in 74. Lastig is dat eigenlijk, want baby's groeien toch altijd snel uit kleren, maar toch is er amper meer iets te krijgen, terwijl de winter nog niet eens echt begonnen is.

Ik heb dat geruite jasje in maat 68. Dus kan je niet helpen, maar zie hem nog wel online staan. Nu zelfs 2 voor de prijs van 1 :D (had ik nu maar een paar weken gewacht...)

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 dec 2011 12:25

Uiteindelijk nog naar de gewone kledingwinkel in de stad geweest, hadden ze een geweldig leuke, maat 80. Maar daar verzoop ze echt in, geen gezicht. Dus maar weer naar de Hema, en bijna alles was nu echt weg, alleen die donkerblauwe die wijd uitloopt idd, in maat 80. Die zat ietsje beter dan die andere in maat 80, dus toch maar gekocht. Mouwen omvouwen en hij is dan iig lekker warm, en ze kan hem vast volgend jaar weer aan :) Bedankt voor het meedenken allemaal :D

Ze zit trouwens sinds vandaag in de wandelwageninzet van de kinderwagen. De Engelse wagen werd eng, ze draait zich om en rolt bijna over de rand heen. Die bak is zo lekker groot, dat ze alle kanten op kan. Maar niet heel handig dus. En de kinderwagenbak van de Mutsy past niet meer. Ze vond het prachtig, dat ze alles kon zien. Bijna op ligstand, dan gaat het wel denk ik.
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 dec 2011 12:36

@MissF Super dat je hem toch nog gevonden hebt! Ik heb hem ook in maat 80 alleen de armen zijn te lang.
Maar een keer omslaan doet wonderen. Nina vind het zitgedeelte ook veel leuker dan de wagenbak.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2011 13:10

de lief winkel hier in de stad krijgt een andere naam.... dus 30/40/50% korting op alle kleren. Heb net een stoer bloesje gekocht. Geweldig. :mrgreen:

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 dec 2011 13:16

Zo leuk in de uitverkoop shoppen :lol: Ik heb net 3 super leuke jurkjes voor Nina binnen gekregen anders rond de 30 euro en nu 9.95 per stuk en super kwaliteit.
Jammer genoeg zijn ze pas voor het voorjaar/zomer :wink:

@Evelien valt Lief/stoer goed bij S? Bij Nina zijn ze veel te wijd echt zonde want ik heb er een pyjama,truitje,romper van gehad de lengte is goed maar het valt veel te wijd.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 28 dec 2011 13:22

Geen idee, want ik heb net voor het eerst wat gekocht. Vindt lief wel leuk maar vindt de meisjeskleren leuker. Maar dit stoere bloesje vond ik erg gaaf. Wijd is op zich wel lekker bij S. Want hij is mollig, qua lengte niet echt lang ofzo.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 28 dec 2011 13:48

Wat een leuke foto van A.bel en S. stoere jongens!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 dec 2011 15:07

Ik vind Lief! heel leuk, maar niet teveel ervan. De gewone shirts met alleen Lief! en stoer! erop vallen bij Jurian ook veel te wijd. Maar ik heb een ander shirtje met alleen in het klein lief! erop voor Frederiek en die zit erg mooi.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 dec 2011 16:47

Dan heb ik waarschijnlijk net de verkeerde spullen gekregen haha het valt echt heel raar vind ik :oops: Zelf koop ik het eigenlijk nooit omdat ik bang ben dat het ook zo raar valt. En Nina is toch breed zat :wink:

Nina heeft de laatste 3 nachten weer een nachtvoeding gehad :shock: Ze was echt klaar wakker en had honger gelukkig slaapt ze daarna gelijk verder maar ik heb geen idee wat ik er aan kan doen om weer van die nachtvoeding af te stappen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 28 dec 2011 17:36

Overdag meer in de fles doen?

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 28 dec 2011 20:10

Ze mogen niet meer dan 800cc opvolgmelk en ze eet ook gewoon brood,fruit,groente en drinkt diksap. Nu las ik wel dat het te maken kan hebben met haar tandjes.
En 180/6 drinkt ze alleen 's morgens leeg en voor de rest niet werkt ook niet echt om meer te geven.
Het is wel erg schattig zo een klein meisje 's nachts in bed die even lekker wil drinken al hoeft het voor mij geen weken aan te houden :wink:

Terug naar “Archief”