Jullie zijn dus echt hartstikke handig met de naaimachine, MissF en Sophie77! Ik denk niet dat mij zulke creaties ooit gaan lukken. Ik heb eigenlijk niet heel veel zin om ergens op les te gaan. Maar, je leert het dan wel goed natuurlijk.. Wat een leuk rokje, MissF!
Judith, bedankt voor de link! Die uitleg is makkelijk, dus dan moet het wel goed komen En ja, mocht ik hier in de buurt ergens op les gaan zal ik het je zeggen!
Laura, dat ziet er mooi uit. We krijgen ook nog wel een foto te zien waar ie 'm aan heeft, toch?
'Elk mens heeft zijn eigen waarde, zijn eigen glans, zijn eigen geheim...'
Als het goed is moet het een trekker voorstellen, ik moet ook wel zeggen dat je het er op de foto minder snel vanaf ziet! Vond een pampertaart zo 'standaard' een aangezien alles daar 'trekker' is... En in 't echt zag iedereen het trouwens wel gelijk dat het een trekker was hoor,
Nou, zonder plastic ziet er best wel zo uit. Maar bovenal denk ik, dat het gewoon leuker is om zo kleurrijk iets te bouwen dan wanneer je een pak pampers geeft.
Zolang de aarde kinderen geeft die morgen moeten sterven teveel zijn in hun eigen land zullen zij hun namen kerven in het hart van een vreemde
Beetje onduidelijke foto, maar de oudste verkocht de voor het goede doel, cc met lollie en deze cc, donkere foto jammer genoeg A werd 5 en wenste deze taart, wel lekker makkelijk te maken
De jongste 2 jaar:
Nog een trekker taart
Voor zus en zwager, zwager werkt in een kaaskokjesfabriek
Deze cc gewoon een keertje gemaakt
Nu staat er iets voor bij een spreekbeurt op de planning, zoonlief hoopt zo een beter cijfer e krijgen