Wat een verdriet Saartje...
Dikke knuffel hoor!
Hopelijk mag het snel wat beter gaan.
Moderator: Moderafo's
Martha89 schreef:@ Evelien:
Hebben jullie verder geen behandelingen ondergaan? Wat een wonder zeg, idd heel bijzonder! Ik weet ook wel dat het bij ons ook nog kan, maar je hebt soms zoiets van, waarom lukt het niet?
Evelien schreef:Hangt wel van je leeftijd af.
liefie schreef:@Martha Moeilijk is dat... Wij hebben ook ruim 2,5jaar moeten wachten tot we eindelijk zwanger waren na 2 jaar jaar en 4 maanden zijn wij naar de HA gegaan en die maand erna was ik ineens zwanger heel wonderlijk verdrietig genoeg is dit een miskraam geworden. Weer een maand later mocht ik voor de 2de keer zwanger raken en dat is allemaal goed gegaan. Hoe moeilijk het ook is geef de moed niet op. Hopelijk mogen jullie ook snel een kindje verwachten.
Het is wel normaal dat een HA je pas na een jaar door stuurt al is dat niet leuk als je zo graag een kindje wilt.
Heel veel sterkte!
Maneah schreef:Ik kan me voorstellen dat elke maand nu een teleurstelling is. De één is, om het zo maar te zeggen, binnen no time zwanger en jullie niet. Mijn man en ik zijn ook dol op kinderen, bij ons is een kindje daarom ook heel welkom! Maar, wij zijn nog maar een half jaar getrouwd, dus ik maak me nog geen zorgen. Wat zegt de huisarts dan over je onregelmatige cyclus? Want 't kan dus wel zo zijn dat je geen eisprong hebt of dat je niet kunt berekenen wanneer je een eisprong hebt..
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 32 gasten