Zwanger deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Stip
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor Stip » 07 dec 2011 09:44

Idd, wat is er nou fijner dan met zo'n wind en regen, heerlijk verwend te worden door de kraamhulp in je bedje...
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 07 dec 2011 09:54

hier wisten mijn ouders het bij milan en bij manoël...

Bij Milan omdat we de hond op hebben laten halen :mrgreen: die was echt zwaaaaar irritant bezig.. niks mee te beginnen..

en bij Manoël omdat ik toen overdag ben bevallen.. nou ja 's avonds .. dus die hebben toen Milan en Matteo opgehaald..

Bij Matteo wisten ze het niet.. want daar begon 's nachts half 3 en ruim anderhalf uur later was hij er al :lol: .. dus die hebben we toen om half 7 gebeld..

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 07 dec 2011 10:03

Daar ben ik weer :) Haha, tzou idd wel een heerlijke dag zijn om te bevallen ja, maar ik denk toch dat die kleine er nog anders over denkt :wink: Die wil vast nog even warm binnen blijven, haha :)
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 dec 2011 10:15

Arme Dippie. Maar ze lieten je toch niet langer dan 1 week overtijd lopen? hopelijk komt het snel!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 07 dec 2011 11:51

@ dippie; balen joh! Het kan idd niet heel lang meer duren! Weet je de datum van inleiding al wel?

Hier weer hele nacht wakker geweest door huilen, huilen en huilen.... Dus dippie; geniet nog ff van je nachtrust!! Heb zelf nog errug veel last van alle hechtingen en duizelingen dus energie is nu al op :( Krijg waarschijnlijk wel extra uren kraamzorg want anders zou ik niet weten hoe het zou moeten.

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 07 dec 2011 12:19

juffiejuf en man van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
Heb je een fototje? :oops:
Idd probeer maar extra kraamzorg, dat is wel fijn!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 12:36

@Evelien Haha is niet lullig hoor maar ze was toen echt niet bezig :lol: Ze is om 14.00 gestript en het begon een beetje rond 18.00 en rond 20.40 is ze bevallen :wink:

@dippie schiet niet op bij jou :wink:

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 dec 2011 12:38

oei, vervelend juffiejuf :( Enig idee waarom hij zo huilt?
Hoop dat je wat bij kan slapen als de kraamzorg er is overdag.

Hier wisten ze dat ik rond de 40 weken ingeleid zou worden.
Op de dag dat Floris is geboren ben ik nog gewoon wezen winkelen met m'n ouders. :mrgreen:
Had toen al bloedverlies, maar wilde niks zeggen omdat ik verder nog nergens last van had ;-)
's avonds toch maar t zh gebeld, en toen ik moest blijven dat ook maar aan onze ouders verteld, met de mededeling dat er nog niks aan de hand was verder, maar dat ik moest blijven vanwege bloedverlies.
Zij waren daardoor ontzettend ongerust, maar dat had ik me niet gerealiseerd. :-oo
Een uur later werd hun kleinzoon geboren. Toen we om 2 uur 's nachts belden, waren ze nog wakker omdat ze zo ongerust waren. Oeps. :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 12:42

Bij ons wisten alleen mijn zwager en schoonzus het omdat er 's avonds nog heel veel moest gebeuren en wij dat niet alleen voor elkaar kregen... Maar hun hebben heel erg in spanning gezeten :oops:
En een collega van mijn schoonvader had ons zien rijden en toen belde mijn schoonvader naar mijn man van gaat het niet goed met Nieske (reden vlakbij het ziekenhuis) en toen hebben we het gezegd dat ik lag te bevallen mijn schoonmoeder wist niets want die zou zich ontzettend ongerust maken.

De dag dat ik ingeleid werd had ik 's morgens nog een smsje naar mijn zusje gestuurd ik bel je vanavond wel (maar ja dat gaat niet in een weeën storm) en ik had verwacht al lang bevallen te zijn maar ja dat ging niet op...
Wat ik wel heel apart vind is dat mijn ma al kleding had klaar liggen zodat ze snel naar het ziekenhuis konden komen en rond 23.15 kreeg ze ontzettende buikpijn en Nina is om 23.22 geboren :D

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 07 dec 2011 13:45

nou das zeker apart liefie..sterke moeder-dochter band ofzo..

hier wist bij R ook niemand het, alleen de buren want die zagen de verloskundige komen en stuurden meteen een berichtje of we oppas nodig hadden voor E. maar die lag gelukkig lekker te slapen en we hadden al geen benul meer meer om wat terug te sturen want 3 kwartier later was ze er al.
was om 12uur gestript en dat wist m'n schoonmoeder wel want die had op E gepast, toen vroeg mn schoonzusje nog hoe het was maar heb om 18u gestuurd dat alles nog rustig was (was ook zo) en 21.30 was ze er, had ook niemand verwacht! dan is de verrassing wel leuk vind ik als je dan belt.
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 07 dec 2011 13:57

Hé weer een RW baby, gefeliciteerd Juffiejuf! geniet er maar lekker van...

En Dippie...sterkte met de laatste loodjes...duurt lang hé ;-)
Psalm 25:2 (ber.)

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 07 dec 2011 14:15

vpk schreef:nou das zeker apart liefie..sterke moeder-dochter band ofzo..

hier wist bij R ook niemand het, alleen de buren want die zagen de verloskundige komen en stuurden meteen een berichtje of we oppas nodig hadden voor E. maar die lag gelukkig lekker te slapen en we hadden al geen benul meer meer om wat terug te sturen want 3 kwartier later was ze er al.
was om 12uur gestript en dat wist m'n schoonmoeder wel want die had op E gepast, toen vroeg mn schoonzusje nog hoe het was maar heb om 18u gestuurd dat alles nog rustig was (was ook zo) en 21.30 was ze er, had ook niemand verwacht! dan is de verrassing wel leuk vind ik als je dan belt.

Absoluut. En dan die reactie's ook he.

Zo hebben wij een soort van tweede/pleeg moeder. Toen ik haar belde zei ze: Nee, doe normaal echt??? Die was zoo verbaasd. Maar ook dol gelukkig en blij.

Mijn zusje bijv. die belde ik 's ochtends vroeg, die stond onder de douche, maar m'n zwager had de telefoon aan dr gegeven. Wahahah zo grappig.

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 07 dec 2011 15:00

Wauw eindelijk! Van harte gefeliciteerd juffiejuf en man!!! Wel vervelend dat hij zo huilt zeg! Enig idee hoe dat komt? Anders zo snel mogelijk langs een osteopaat of dokter gaan hoor! En laat je niet afschepen met het verhaal dat het erbij hoort, want dat is niet zo!

@Dippie: zet hem op!

Inderdaad erg leuk die verbaasde mensen! Ik was bijna een week overtijd, maar toch had niemand erg in dat ik bezig was ;-)!

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 dec 2011 15:23

juffiejuf schreef:@ dippie; balen joh! Het kan idd niet heel lang meer duren! Weet je de datum van inleiding al wel?

Hier weer hele nacht wakker geweest door huilen, huilen en huilen.... Dus dippie; geniet nog ff van je nachtrust!! Heb zelf nog errug veel last van alle hechtingen en duizelingen dus energie is nu al op :( Krijg waarschijnlijk wel extra uren kraamzorg want anders zou ik niet weten hoe het zou moeten.

sterkte ik had dit bericht even over het hoofd gezien! Hopelijk krijg je extra uren wel zo fijn...

Stip
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Stip » 07 dec 2011 15:26

Heftige start, Juffiejuf...sterkte!
"Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen."
Dietrich Bonhoeffer

Terug naar “Archief”