@PPM: terug laten boeken (binnen 8 dagen geloof ik)
Lukt het niet? Dan vind ik, als zij een nummer is vergeten, het inderdaad haar probleem!

Moderator: Moderafo's
 )
 )

jeepeecee schreef:met een nr te weinig komt het toch zowiezo niet aan. ik bedoel elk rekeningnr heeft toch zoveel cijfers?

jeepeecee schreef:met een nr te weinig komt het toch zowiezo niet aan. ik bedoel elk rekeningnr heeft toch zoveel cijfers?

) gebeld. Zij hebben het geld toen teruggestort. Als dit niet had gewerkt, had ik een officiele klacht in kunnen dienen, maar dat was veel meer gedoe geweest.
) gebeld. Zij hebben het geld toen teruggestort. Als dit niet had gewerkt, had ik een officiele klacht in kunnen dienen, maar dat was veel meer gedoe geweest. Ik kijk eens in de 3 maanden ofzo op mijn NL rekening omdat er maar 25 euro ofzo op staat en er in principe niks mee gebeurt. Kwam ik er een maand of wat geleden achter dat er geld vanaf was gehaald door een bedrijf. Ik bellen naar de bank en uitgelegd dat ik het pas nu heb gezien (afboeking was eind aug gedaan) en konden ze het terug boeken. Nee dat kon niet want dit zijn de regels bla bla bla. Ik uitgelegd wat de situatie was (woon in buitenland, rekening alleen voor handigheid, doe er verder nooit wat mee), maar ik moest het lekker zelf met het bedrijf gaan uitvechten. Gelukkig was dit bedrijf erg behulpzaam en hadden ze het geld met excuses de volgende dag terug geboekt maar toch...
  Ik kijk eens in de 3 maanden ofzo op mijn NL rekening omdat er maar 25 euro ofzo op staat en er in principe niks mee gebeurt. Kwam ik er een maand of wat geleden achter dat er geld vanaf was gehaald door een bedrijf. Ik bellen naar de bank en uitgelegd dat ik het pas nu heb gezien (afboeking was eind aug gedaan) en konden ze het terug boeken. Nee dat kon niet want dit zijn de regels bla bla bla. Ik uitgelegd wat de situatie was (woon in buitenland, rekening alleen voor handigheid, doe er verder nooit wat mee), maar ik moest het lekker zelf met het bedrijf gaan uitvechten. Gelukkig was dit bedrijf erg behulpzaam en hadden ze het geld met excuses de volgende dag terug geboekt maar toch... .
. Jammer genoeg gebeurd het meer dan eens dat het fout gaat
  Jammer genoeg gebeurd het meer dan eens dat het fout gaat   

Bumba schreef:Wanneer ik naar een "postbank" nummer geld overmaak, moet ik er een P voor zetten, dacht ik. Anders geeft ie de melding dat het aantal cijfers niet klopt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten