Zwanger deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor juffiejuf » 01 dec 2011 10:31

@ sterretje; ik geloof ook best dat de mannen het zwaarder hebben tijdens de zwangerschap ;-) Wel lekker om nu aan de slag te kunnen met het babykamertje!

Ik ga er nu maar vanuit dat dippie nog eerder gaat bevallen dan mij. Kleine bij mij is nu al zo eigenwijs [-X

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2011 10:34

LauraC schreef: :lol: Arme man! Heb echt medelijden met 'm ;)

Zal 'm goed doen :mrgreen:
Time flies when you have none!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 dec 2011 11:10

@juffiejuf: Haha, ik denk het echt niet hoor! Ik heb echt nog steeds geen voortekenen gewoon! Baal er wel een beetje van, ben nu gewoon echt 'bang' dat ik ingeleid moet worden, terwijl ik nog een week heb, maarjah....
Afbeelding

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 01 dec 2011 11:54

Geweldig, Sterretje. Ik denk dat mannen het soms wel zwaar hebben ja ;)
Al deed ik verven en behangen enzo gewoon zelf. En de commode die grenen was ook gewoon zelf verven, bedje verven. alleen de muur vervangen kon ik niet en moest mijn man doen. Maar wij hadden het geluk dat Jurian al zijn eigen kamer had, dus we hoefden er gelukkig geen 2 te doen :D

Dippie, het kan allemaal gewoon nog joh :D Succes nog even meiden!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2011 11:59

Ik geloof dat mijn man het dan makkelijk heeft. Er hoefde niets geverfd te worden en meubilair schilderen begin ik ook niet aan :lol:

Succes meiden...ik blijf elke dag kijken of er al nieuws is, maar helaas

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2011 12:10

hahaha en dan heb ik een man die het juist heeeel graag zelf wilde doen. Hij houdt van klussen in z'n eigen huis. :wink:

Nou meiden, succes met de laatste loodjes.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 01 dec 2011 12:53

@ dippie; laten ze jouw maar 1 week over tijd lopen??? Dat is een luxe!

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 01 dec 2011 14:05

Wow, dan had mijn man het ook makkelijk :-)
Hier hoefden alleen de dingen in elkaar gezet te worden, alles was verder oké (begin 2010 alles aangepakt met verhuizen, dus zag er allemaal nog keurig uit)

@Dippie, je vooral niet druk maken. Hoe relaxter je bent, hoe eerder het komt ;-)
@Juffiejuf, pffff... wat zul jij er van balen zeg.

Sterkte en succes allebei!

Ik wacht ook nog op nieuws van vrienden, die waren de 20e al uitgerekend.....

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 dec 2011 14:14

nou meiden, jullie houden ons wel in spanning..! hopelijk hoeven jullie niet lang meer te wachten..
ik mocht er ook voor kiezen om met 41 wk ingeleid te worden, nieuw beleid van het ziekenhuis hier, de gyn's laten liever niet meer langer dan een week overlopen maar de vk's zijn het er niet van harte mee eens... ze laten je er vrij in en als alle controles goed zijn mag je van hen 2 wk over lopen voor ze insturen.

hier de buurvrouw volgende wk uitgerekend dus ook spannend!

liefie, heeft jouw vriendin inmiddels een beebje?

mijn man zou er dus echt niet eens aan beginnen om alle muren te verven als ik de kriebels in m'n hoofd heb.. dan mag ik het zelf doen (behalve de muur op de overloop boven, dat is schoon metselwerk en dat vindt hij prachtig..die had ik dus in de zw.schap graag willen verven.. 8) ).
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 01 dec 2011 14:20

De vk zei dat het vanaf januari 2011 een nieuw is dat je iig niet meer tot 42 weken loopt. Als je 41 weken bent krijg je een extra controle in het ziekenhuis, CTG en echo dacht ik. En ze vertelde me dat je dan gelijk een afspraak kon maken om in te leiden. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat dan diezelfde dag gebeurd, kan je zelf denk ook wel beetje in kiezen. Maar we hopen dat dat niet nodig is natuurlijk :D
Afbeelding

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 01 dec 2011 14:44

hier verf ik ook zelf hoor. doe om de dag een wandje verven. heb er nu 3 gedaan, maar de laatste staat nog steeds!!!!!!grrr!!! het bureau en dat zie ik ff niet zitten om die helemaal uit elkaar te schroeven. het is nogal een groot ding met een hele stellage er op.
1 wand is nog steeds niet klaar, ik heb 'm al 3 keer geverfd maar is nog steeds niet dekkend.
dan moet het laminaat er nog uit, er moet vloerbedekking in, er moeten nog gordijnen komen, en nog een leuke lamp voor aan het plafond......ik krijg er helemaal stress van ](*,) het schiet maar niet op.
Afbeelding

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2011 14:50

Jannoek schreef:Wow, dan had mijn man het ook makkelijk :-)
Hier hoefden alleen de dingen in elkaar gezet te worden, alles was verder oké (begin 2010 alles aangepakt met verhuizen, dus zag er allemaal nog keurig uit)
..

Hier alles ook netjes, zat er 2 jaar op.. maar jah... als jeje dan aan de kleur ergert;-)

@MissF: tja... en dat stel ik dan ook voor, en dat is ook niet goed, want dat wil hij dan weer zelf;-)
Time flies when you have none!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 dec 2011 15:00

Arme juffiejuf........

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 01 dec 2011 15:48

wel spannend hoor.... gelukkig is elke dag er weer 1vooruit.
gister bij de vk het hartje weer gehoord, dat stelde me weer zo gerust. bij de 1e en 2e controle zit nl bijna 7 weken. nu mag ik over 1,5 week weer :D

mijn schoonzusje vertelde vd week dat ze ook (weer) zwanger is en we schelen 7 weken. ze heeft helaas al 2x miskraam gehad (12 en 10) dus nu extra spannend......

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 dec 2011 16:55

Nog steeds geen nieuws jammer! Suc6 meiden!!!

Ik heb niet echt een prettige ervaring met inleiden zou het erg moeilijk vinden om het nog een keer mee te maken omdat ik weet dat het heel erg tegen kan vallen (hoeft helemaal niet zo te zijn) Maar een kindje tot 42 weken laten zitten kan ook weer ''gevaarlijk'' zijn.
In Goes leiden ze snel in maar in Bergen op Zoom weer niet het is per ziekenhuis heel erg verschillend.

@VPK Mijn vriendin is nog niet bevallen gelukkig is ze het nog niet beu en gaat ze er maar van uit dat ze tot de 42 weken doorloopt

Onze kinderkamer moest wel helemaal gedaan worden maar mijn man was in die tijd 3 maanden werkeloos dus die heeft alles alleen gedaan (en de rest van het huis geschilderd) was wel erg fijn!

Terug naar “Archief”