Refowebkids deel 15

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Re: Refowebkids deel 15

Berichtdoor Evelien » 29 nov 2011 20:58

Spannend MissF.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 29 nov 2011 21:01

Spannend MissF! En knap van 'm! :-)

Hier vanmorgen toch maar weer naar de huisarts geweest op aanraden van iedereen om ons heen ;-)
't schijnt een virus te zijn en moet vanzelf overgaan... hij is vandaag eindelijk wat rustiger, weet niet wat me overkomt, vanaf begin oktober. ;-) Ook vannacht ging het een stuk beter, maar 1x er uit geweest, en dat was héél lang geleden!
Hopelijk knapt hij nu snel op!

@ mama's van andere zieke kids; succes en beterschap!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 dec 2011 14:23

hoe is het met de zieke kids?

missf: is j. nog zonder pamper naar het kdv geweest? en hoe ging het?

hier is van de één op andere dag het nagelbijten van de oudste gestopt. zomaar ineens zag ik dat ik haar nagels weer eens moest knippen! alleen nu heeft ze het neuspeuteren uitgevonden :-& , dus weer een nieuwe fase...
ze heeft momenteel enorme fantasieën. komt ze aangelopen met een kindje aan de hand (dan heeft ze dus echt een denkbeeldige hand, ook geen pop ofzo). en die moet overal mee naartoe, slaapt in het logeerbed e.d. 'kindje' speelt met haar en helpt met opruimen... hebben jullie kids dat ook (gehad)?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 01 dec 2011 14:37

vpk schreef:hier is van de één op andere dag het nagelbijten van de oudste gestopt. zomaar ineens zag ik dat ik haar nagels weer eens moest knippen! alleen nu heeft ze het neuspeuteren uitgevonden :-& , dus weer een nieuwe fase...
ze heeft momenteel enorme fantasieën. komt ze aangelopen met een kindje aan de hand (dan heeft ze dus echt een denkbeeldige hand, ook geen pop ofzo). en die moet overal mee naartoe, slaapt in het logeerbed e.d. 'kindje' speelt met haar en helpt met opruimen... hebben jullie kids dat ook (gehad)?

De oudste gaat hier wel fantasieen krijgen. De muis (knuffel) krijgt een schone luier en sudocrem op de billen. Ze 'pakt' dan denkbeeldig alle spullen die ze daarvoor nodig heeft ergens in een hoek van de kamer.
Maar ze heeft nog geen denkbeeldig vriendje ofzo, lijkt me echt geweldig genieten als je kind zulke fantasieen heeft.

Sterretje
Moderator

Berichtdoor Sterretje » 01 dec 2011 14:45

Hier heeft dochterlief een 'jongentje'. Is in augustus begonnen, tot ongeveer oktober. Nu bijna niet meer.
Dat jongentje sliep soms bij haar in bed. Moest ook een kussen in haar tent. Soms moesten we stil zijn, want moest het jongentje slapen... hoort erbij.. niet stimuleren maar ook niet negatief over doen..
Time flies when you have none!

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 dec 2011 15:57

Julia ook... Coo heet die. Maar heel weinig hoor, soms als ze iets niet wil zegt ze, coo wil ook niet..

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 01 dec 2011 18:59

Haha, dat was bij ons ook zo! Wilden we op een bepaalde stoel gaan zitten, ging ze helemaal door het lint want 'Kiko zit daar!!!' :D Is idd vanzelf weer over gegaan; ik vond dat wel wat hebben, hoor, die fase :)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 01 dec 2011 19:55

o, gelukkig, jullie kinderen hebben dat ook. Ik dacht al dat zoonlief schizofreen was met zijn denkbeeldige vriendje 'Floris' :mrgreen: . Het is op dit moment minder.

Hoe is het met de zieke kids?

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2011 20:14

Ik herken dat to-taal niet, denkbeeldige vriendjes. Nu is M ook wel enorm graag alleen 8-[
Vanochtend open ochtend op zijn basisschool (heerlijk hier in de straat...kunnen we nooit te laat komen ;)) en manlief en ik zijn helemaal enthousiast over de leerkrachten en de faciliteiten. Nu alleen nog aan M uitleggen dat hij pas in september mag komen :-oo

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 01 dec 2011 20:42

Sterretje schreef:Hier heeft dochterlief een 'jongentje'. Is in augustus begonnen, tot ongeveer oktober. Nu bijna niet meer.
Dat jongentje sliep soms bij haar in bed. Moest ook een kussen in haar tent. Soms moesten we stil zijn, want moest het jongentje slapen... hoort erbij.. niet stimuleren maar ook niet negatief over doen..

oké, ik vond het al een beetje lastig hoe ik erop in moest gaan, maar dit is een goede tip!
haha, ajl: die gedachte kwam hier ook even de kop op steken, vandaar dat ik er even naar vroeg hier :wink:

fijn laura, dat jullie enthousiast zijn over de school! wel erg jammer dat hij nog zo lang moet wachten...
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 01 dec 2011 21:11

Fijn Laura, dat jullie enthousiast zijn over de school, wij zijn hier ook erg tevreden en dat is echt fijn want ze brengen er aardig wat tijd door.
S is uit het klimrek gevallen op school gisteren en gat in zijn hoofd
C moeten zijn keel en neus amandelen eruit, maar met een verjaardag en kerst int verschiet heb ik het naar begin januari laten verplaatsen.

Wat knap van J. MissF, word hij bijna 3? Dan is hij ietsje ouder als mijn A. Die moet ook nodig op het potje.
geeft het wel af en toe aan. Dus maar een keer doorpakken.

Hoe is het met S galateia?
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 01 dec 2011 21:12

@ Laura: fijn dat jullie een leuke school gevonden hebben

Hier is zoonlief gelukkig een stuk beter, hij is weer vrolijk en gezellig. Hij is snel opgeknapt na de start van de AB kuur en de puf. AB kuur nog even afmaken en de ventolin ben ik alweer aan het afbouwen. Helemaal over is het nog niet, maar dit is goed te handelen.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 01 dec 2011 21:19

Haha, nou, we zijn mede hier gaan wonen om de school ;-) dus we wisten al wel dat het een goede school zou zijn, het is alleen leuk om het ook van binnen te zien!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 01 dec 2011 21:47

Afbeelding

8)

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 01 dec 2011 22:18

oooh.. als je in de buurt woonde kwam ik nu om je ventje te knuffelen!! wat een heeerlik prachtig manneke zeg!

Terug naar “Archief”