Spannend meiden!!
Wij gisterenavond naar een 30-weken avond van de verloskundigen geweest. We wilden eerst niet gaan 'bekende info'. Maar gingen toch. Was wel erg leuk. Voel je je ook weer even op en top zwanger;-) Ik mag van manlief geen woord meer zeggen over het feit dat ik 'te dik wordt' aangezien ik ongeveer 20 weken leek bij de rest. Ben nu met 30 weken al wel net zoveel kg verder als met AJS met 40 weken. Maar het zal vast goedkomen. Hard werken na de tijd;-)
Het kindje beweegt nu echt flink. Soms is het net een golfslagbad. AJS vindt het super om het te voelen. Iedere morgen komt ze met haar hoofd op mijn buik liggen en praat ze met de baby, ze leest zelfs voor;-) Ik geef eerlijk toe dat wanneer het kindje een keer niet beweegt, ik het maar een keer doe;-) Ze is nu sinds zaterdag van de 'babykamer' af naar haar nieuwe kamer. Dus de babykamer gaan we nu aanpakken. Arme manlief, hij wil nu geen 6 kids meer;-) Aangezien ik wilde dat al het oud wit, wit werd in het het hele huis, de muur van de kamer een beetje lichter grijs is hij al heel wat uren aan het schilderen geweest (met dank aan zwagerlief). Hij krijgt het benauwd bij de gedachte dat dit bij ieder kind moet;-) Verder zocht ik overal een ouderwetse witte secretaire voor AJS. Niet gevonden dus maar een antieke gekocht, en die moet ook nog wit;-) (wie hebben het zwaarder tijdens de zwangerschap vragen de mannen zich hier af

)