Vrijgezellen deel 2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Rienuku

Re: Vrijgezellen deel 2

Berichtdoor Rienuku » 29 nov 2011 18:09

mw schreef:Uhm...we hadden het over de feestdagen. Hebben de vrijgezellen nog specifieke plannen met de feestdagen?

Kerst heerlijk 3 dagen vrij zijn!!!! Puur genieten, aangezien dat zo goed als nooit(buiten de vakanties om) voorkomt
En oudjaarsnacht werken, heerlijk! Daar doe ik een ander, en mezelf plezier mee :mrgreen:

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 nov 2011 18:14

Gezellig Mortlach!

@Rienuku: grappig, ik denk net zo over de nachtdiensten met Oud&nieuw. Dit jaar helaas niet. Enerzijds ivm de gezondheid (doe nog geen nachtdiensten), anderzijds om aan de collega's te laten merken dat ik niet altijd maar de minder fijne diensten doe. Geniet van je vrije dagen!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

T.A.F.
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor T.A.F. » 29 nov 2011 18:16

je snapte mijn punt duidelijk niet : ik schopte tegen het heilige huisje van kinderloosheid aan (omdat daar zo ontzettend veel aandacht voor is) maar niemand hebben kwa relatie word vrij gemakkelijk weggewuift.

tegenover DIE houding zei ik de uitspraken zoals ik ze zei.. van als we zo beginnen dan ken ik er ook nog eentje.. jullie hebben elkaar nog etc.. waarmee ik dus niet doen HUN verdriet en strijd te miskennen.. maar slechts zeg... ik heb net zo goed recht om de mijne te ervaren.. waarom krijg ik min of meer te horen stel je niet aan.. vrijgezel zijn is best... (wat dus even grof is als ik net verwoorde aangaande geen kinderen kunnen krijgen)

het was dus relativerend bedoeld.. je nam het dus even te letterlijk.

verder kwa leren.... zoals je weet hebben adhd en autisme niets met verstand te maken. wel zijn ze zeker hinderlijk. zoals ook ik (aan autisme verwant) en mijn neefje (met adhd) ervaren.
maar desalniettemin, autisme of niet... met een iq van 136 kan ik prima leren.. wellicht dat door kleine sociale blunders zaken wel eens wat bemoeilijken, waardoner allicht.. relaties.. maar zo 1 op 1 kun je dat niet stellen. er valt prima omheen te leren leven.

je vraagt me of ik weet wat liefde is.. zeer wel... ik weet ook hoe zeldzaam het is.. en hoe hard het vertrapt word in deze wereld. en hoe moeilijk het kan zijn door die scherven heen toch door te gaan.. ik ben geen ijsklomp.

en hoewel het ontstond door een communcatiefout.. ik wil je mijn excuses aanbieden.. want ik lees door je woorden heen dat je wel degelijk gekwetst bent, zo was mijn woord niet bedoeld zoals ik hierboven ook uitlegde.

ik heb nog geen concrete plannen... dat gebeurd vaak last minute... 1e kerstdag bij ouders, kerstdiner.. 2e kerstdag lastig... dan gaan ze allemaal naar aangetrouwd spul, de broers en zussen.. dus voor mij dat vaak een lastige dag... waar ik moet uitvogelen waar ik heenga.

oud en nieuw... wisseld... ik probeer vaak met een groepje mensen een feestje te organiseren.. maar als veel ervan andere plannen hebben/op vakantie gaan/etc... dan ga ik vaak naar het feest van mijn broer waar ook altijd wel een hoop mensen zijn.

haagwinde
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor haagwinde » 29 nov 2011 21:21

Deze vrijgezel ziet wel tegen Kerst en Oud-en-Nieuw op. Vorig jaar werd er rond die feestdagen in haar oor gefluisterd: 'in dit nieuwe jaar gaan we trouwen, schat!' Inmiddels zal haar ex vóór de volgende feestdagen met een ander in het bootje zijn gestapt.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 nov 2011 21:28

Aaaah nee Haagwinde: een enorme *hug* voor jou! Vermoedelijk zou je het liefst een winterslaap houden tijdens de feestdagen :( Sterkte!!
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

haagwinde
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor haagwinde » 29 nov 2011 21:33

Dank je mw.

Idd, in zekere zin zou ik die dagen willen overslaan.

Maar er is ook een andere kant. Ik krijg nog zoveel goeds! Lieve familie en vrienden. En bovenal: de Heere is getrouw! In Zíjn mond is geen bedrog... En mét Hem kan ik verder.

Wiepie

Berichtdoor Wiepie » 29 nov 2011 21:55

haagwinde schreef:Deze vrijgezel ziet wel tegen Kerst en Oud-en-Nieuw op. Vorig jaar werd er rond die feestdagen in haar oor gefluisterd: 'in dit nieuwe jaar gaan we trouwen, schat!' Inmiddels zal haar ex vóór de volgende feestdagen met een ander in het bootje zijn gestapt.

Sjonge, wat een ..... !! :-# (zal nu maar even niet letterlijk schrijven wat ik denk, maar het heeft met de herfst te maken)
Wat moet dit enorm zwaar voor je zijn... 8>)
Veel sterkte! Maar wat fijn om zoveel lieve vrienden en familie om je heen te hebben.

Petra777
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Petra777 » 29 nov 2011 21:55

sterkte haagwinde. Mooi dat Gods gaven ziet.

Ik breng de Kerst met familie door. de 23e hebben we een diner voor jongeren uit probleemgezinnen. Die thuis beslist geen kerst zullen vieren. Daar kijk ik ook naar uit.
Ons hart is onrustig, totdat het rust vind in U.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 29 nov 2011 22:00

Mooi & fijn dat je dat ook dat hebt en mag weten, en met ons wil delen Haagwinde!

haagwinde
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor haagwinde » 29 nov 2011 22:04

ja, tis idd zwaar. Maar werk en fijne contacten is een goed medicijn. En vrije tijd is 'gevaarlijk', ook daarom zie ik tegen de feestdagen op.

Mooi Petra, zoals jij Kerst (de 23e) viert! Ik kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt.

Ja mw, het zou niet eerlijk zijn als ik dat zou verzwijgen.

Rienuku

Berichtdoor Rienuku » 29 nov 2011 23:16

*hug* haagwinde!!!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 30 nov 2011 00:31

Rienuku schreef:*hug* haagwinde!!!
Sterkte toegewenst met de aankomende feestdagen.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 30 nov 2011 00:32

Ondanks dit nachtelijke tijdstip heb ik het zo ontzettend gehad met jou postings T.A.F. het word tijd dat jij je eens op een ander forum gaat vertonen, i.p.v elke keer hier weer de aandacht op eist, en nu ook beledigend word!

-Judith-
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor -Judith- » 30 nov 2011 09:51

christien schreef:Ondanks dit nachtelijke tijdstip heb ik het zo ontzettend gehad met jou postings T.A.F. het word tijd dat jij je eens op een ander forum gaat vertonen, i.p.v elke keer hier weer de aandacht op eist, en nu ook beledigend word!

Dat doet 'ie al....

Africa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Africa » 30 nov 2011 14:10

Rienuku schreef:*hug* haagwinde!!!

Dubbel hug!
Slechts één leven,
dat snel voorbij zal gaan;
slechts wat voor Christus is gedaan
zal blijven bestaan.