Zwanger deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

*Annet*
Generaal
Generaal

Re: Zwanger deel 13

Berichtdoor *Annet* » 22 nov 2011 16:08

kamille1984 schreef:Mooie foto JPC

ik mag me gelukkig goed voelen de weken met meeste kwaaltjes zijn voorbij. in begin wel heeel de dag misselijk (bij de jongens niet gehad, alleen een paar uur ´s morgens)
de oudste word feb 4 en de jongste december 2.
wel krijg ik vaak de reactie: een meisje zou wel leuk zijn, hoop je op een meisje, ik hoop voor jullie dat het nu een meisje wordt :roll:
een jongen is net zo welkom!!!! mijn broertje heeft ook 3 jongens ook onwijs leuk en 2 vriendinnen hebben ook 3 jongens.......

gefeliciteerd met je zwangerschap.

Had 3 jongens waarmee ik me de koning te rijk voelde, zwanger en ging er van uit dat het een jongen zou zijn maar het werd een meisje. Tuurlijk ben ik er super blij mee maar moest er wel heeeel erg aan wennen. We waren er helemaal van uit gegaan dat we weer een jongen zouden krijgen (we hadden niet eens een meisjesnaam) en tot mijn grote verbazing was het dus een meisje.
ja, dat is mijn mening dan he.....

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 22 nov 2011 20:26

.
Laatst gewijzigd door ajl op 16 nov 2012 15:27, 1 keer totaal gewijzigd.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 23 nov 2011 09:48

Ik gluur elke keer even of er alweer een nieuwe RW baby is geboren.... En volgens mij heb ik Kamille nog niet gefeliciteerd met haar zwangerschap, dus bij deze: gefeliciteerd Kamille! Ik hoop dat jullie er van kunnen genieten! Wat vinden je kinders ervan?
Psalm 25:2 (ber.)

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 23 nov 2011 10:21

Nou meiden, hier nog geen nieuws hoor! Vanavond weer controle bij vk, maar daar wordt ik denk ook niet wijzer van, die denkt dat het een 5dec baby gaat worden, dus ik moet nog erg veel geduld hebben :P Alhoewel de baas van manlief denkt (lees: zeker weet :wink:) dat we morgen een meisje krijgen 8)
We zullen zien!! :)
Afbeelding

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 23 nov 2011 11:32

@ ajl; ben vandaag uitgerekend ja

@ dippie; is het nu weer rustig geworden in je buik na gisteren? T blijft afwachten....

Hier ben ik gistermorgen gestript maar we geloven beide dat gynaecoloog helemaal niet heeft gestript maar het alleen heeft gezegd en alleen naar ontsluiting heeft gevoeld. Heb vanmorgen naar verloskundige gebeld en zij gaat het morgenvroeg doen. Kijken of ik verschil merk van het stippen... Ben gewoon echt aan mn eindje dus einde mag snel in zicht komen.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 23 nov 2011 11:54

Jo'tje schreef:Dames!

Door werk en privé bar weinig forumtijd de afgelopen maanden, dus ben ondertussen vooral meelezer.
Maar op die manier leef ik nog wel een beetje met jullie mee.
Spannend weer hier! Sterkte en hopelijk geniet-ze straks!

Ik zat al n tijdje te denken waar jij zat.

Sterkte met alles.

kamille1984
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor kamille1984 » 23 nov 2011 14:15

bedankt allen voor de felicitaties! hier gaat alles goed. de jongens snappen het nog niet helemaal. ik pas mijn eigen kleren (gelukkig) nog dus het is nog niet goed te zien, behalve ´s avonds...
wij hebben tot nu toe echt alleen maar jongensnamen, meisjesnamen zijn we ook bij de jongens niet nog nooit uitgekomen. er was nooit een meisjesnaam waarvan we dachten ´wow´ dat is em!

voor de zwangeren die op het eindje lopen succes en hopelijk gaat alles goed en voorspoedig!

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 24 nov 2011 12:22

Hier weer een melding voor vandaag!

@ dippie; bij jou alles nog rustig? Hoe was het gisteravond bij de VK?

Hier zijn de laatste dagen wel echt in zicht. Vanmorgen heb ik me laten strippen door de VK (buiten het zhuis om) en volgens haar kan het echt niet lang meer duren. We wachten af....

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 24 nov 2011 12:35

spannend juffiejuf! begint het al een beetje te rommelen? voor ons een reden om nog een keertje extra rw te checken 8)
Afbeelding

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 24 nov 2011 16:29

Spannend juffiejuf!!!
Hier alles nog steeds rustig! Bij de vk was alles weer prima gelukkig! En zij verwacht me volgende week ook gewoon weer op het spreekuur eigenlijk, ben dan 1 dag overtijd, dus beetje jammer als ze gelijk heeft :P
Afbeelding

Moeg
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Moeg » 24 nov 2011 18:07

Hallo allemaal, ik ben nieuw op deze site. Heb al wel een tijdje af en toe meegelezen, maar nog nooit gereageerd. Wij zijn nu in verwachting van ons 2e kindje. Het lijkt me leuk om hier mee te komen praten.

Als ik het goed begrijp kunnen er 2 baby's elk moment geboren worden? Spannend! Sterkte en ik hoop dat alles voorspoedig zal gaan.

Moeg
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Moeg » 24 nov 2011 18:42

Vergeet ik nog te zeggen: ik ben ook eind mei uitgerekend.

juffiejuf
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor juffiejuf » 24 nov 2011 18:44

@ moeg; Welkom hierzo!! Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap van jullie 2e kindje! Gaat alles goed?

@ dippie; hopelijk heeft je VK niet gelijk en is het er voor volgende week :)

@ jpc; hier rommelde het wel maar na een lange slaap vanmiddag weer rustig.

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 24 nov 2011 19:47

spannend weer, ben toch wel nieuwsgierig wanneer jullie gaan bevallen. J is inmiddels alweer 8 dagen :shock:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 24 nov 2011 19:50

Wow, het gaat snel he, ajl? Eerst zitten we allemaal steeds voor jou hier te kijken, nu is je knul alweer meer dan een week oud :D Ik vergis me ook nog regelmatig als mensen vragen hoe oud Frederiek is, ik moet dan echt even bedenken dat ze al 5 maanden is :shock:
Spannend allemaal, juffiejuf en Dippie. Tjonge, dacht je allang je kindje in je armen te hebben, juffiejuf, zit je gewoon nog te wachten! Sterkte joh!
En Dippie, om je te ontmoedigen, ik heb wel eens gehoord dat eerste kindjes vaker na de datum geboren dan ervoor, duss... ;) Sterkte met wachten!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Terug naar “Archief”