Met liefde denken we aan.....

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Samanthi

Re: Met liefde denken we aan.....

Berichtdoor Samanthi » 07 okt 2011 15:02

Kapitein schreef:Ik denk aan een gezin bij ons in de kerk,
Een moeder van 6 kinderen tussen de 18 en 7, zo onverwachts overleden.
Ik bindt voor jullie

veelsterkte ik zal ook voor dit gezin bidden

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 03 nov 2011 02:13

Vanmiddag (woensdag 2 nov) kreeg ik bericht dat er iemand uit de kerk is overleden... Hij had parkinson, afgelopen maandag hebben ze hem moeten reanimeren, daarna werd bekend dat hij ernstig hersenletsel overgehouden had... vanmiddag overleden. Afgelopen dinsdag was hij voor het eerst opa geworden van een kleinzoon, maar helaas heeft hij het niet meer bewust meegemaakt.

En gisteren (dinsdag 1 nov) kreeg ik bericht uit Hongarije dat er een goede bekende is overleden aan kanker. Afgelopen zomer werd bekend dat hij de gevreesde ziekte had, nu is hij niet meer... Veel heeft hij betekent in Duitsland en Hongarije voor de toenadering tussen Roma en hongaren... Via de organisatie die hij had opgezet, heb k een jaar in Oekraine vrijwilligerswerk gedaan. Echt bizar dat hij er niet meer is! Hij wordt begraven in Amerika, waar hij oorspronkelijk vandaan komt.
Szent az Úr

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 03 nov 2011 09:34

Sterkte jaccootje!
Afbeelding

jaccootje85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor jaccootje85 » 04 nov 2011 01:13

Dippie schreef:Sterkte jaccootje!

dank je, jij ook!
Szent az Úr

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 04 nov 2011 09:46

sterkte jacootje!
Psalm 25:2 (ber.)

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 04 nov 2011 12:48

sterkte jaccootje

hoe gaat het met jou, saartje?
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 05 nov 2011 08:23

Jacootje, sterkte meiss.

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor saartje » 08 nov 2011 11:02

Dank voor je belangstelling vpk!
Hoe het gaat... tja, dat is echt moeilijk te verwoorden. Dit is echt de week van ons meisje. Vrijdag is het precies een jaar geleden dat ze overleed. Er gaat geen dag voorbij dat ik de pijn voel om haar te missen. Maar deze week is extra: continu -> vorig jaar deed ik nu dit of dat, was ik vandaag nog aan het plannen maken hoe we het zouden doen op de bruiloft van m'n broertje. Jurkjes uitzoeken, heerlijk kroelen. Die heerlijke onwetendheid en soort onbezorgdheid, gewoon genieten ondanks zorgen.
Op m'n werk een meiske wat nu iets ouder is dan zij, heeft naast haar gelegen in het ziekenhuis, heeft dezelfde prachtige kleur en lieve aanhankelijkheid. (alleen als extra: een biologische moeder). Ik ga elke keer even met haar kroelen, al is het alleen maar om even te voelen en te ervaren; die lieve kleine kroeskrulletjes. En dat is fijn, maar doet tegelijk zo'n pijn.

Je gaat door met je leven, echt, en het is ook niet zo dat ik nooit meer lach of iets dergelijks. Maar die diepe pijn, gebroken hart is een onderdeel geworden van het leven.

Je gaat ook terug denken aan alles. Ik heb pas de route gelopen die we op de begrafenis liepen. Gewoon omdat ik het toen allemaal zo in een roes gedaan heb zonder tranen, alsof ik buiten mezelf stond. En dan aan alles terug denken en aan de allerlaatste ogenblikken met haar. Dat opeens stoppen met ademen, 112 bellen. Die race achter de ambulance, het kon me geen moer schelen of ik de politie achter me aan zou krijgen. En dan de hoopvolle en bemoedigende dokter die vond dat we gerust weer naar huis konden. Daar klamp je je aan vast maar ik wilde niet weg omdat m'n gevoel anders zei. En dan in het grote bed met haar in m'n armen omdat ze zo eindeloos koud was, hopen dat dit nooit stopt. Jeugdzorg bellen en biologische mam. Dan voor de aller allerlaatste keer je kleine meissie levend vast houden, en aan haar bio-mama geven waar ze sterft, veel sneller dan ooit iemand had kunnen denken.

Ik geloof van ganser harte dat ze nu beter af is dan hier op aarde, echt waar. Maar o wat had ik (wij) haar graag bij ons gehouden, alles voor haar gegeven.
Ik mis haar zo..

http://www.youtube.com/watch?v=K10rkq5Dywg
Psalm 25:2 (ber.)

Lenny
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Lenny » 08 nov 2011 12:35

Ach saartje... Wat een pijn en verdriet. Ik heb er geen woorden voor, maar wens je heel veel sterkte!
Ik denk aan je en bid voor je. Ondanks dat je meissie het nu beter heeft is het voor jullie zo'n gemis!!

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 08 nov 2011 13:50

Lenny schreef:Ach saartje... Wat een pijn en verdriet. Ik heb er geen woorden voor, maar wens je heel veel sterkte!
Ik denk aan je en bid voor je. Ondanks dat je meissie het nu beter heeft is het voor jullie zo'n gemis!!
Zijn handen, jouw handen

jouw zorg, Zijn zorg!

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 08 nov 2011 14:04

Lenny schreef:Ach saartje... Wat een pijn en verdriet. Ik heb er geen woorden voor, maar wens je heel veel sterkte!

*Annette*
Majoor
Majoor

Met liefde denken we aan.....

Berichtdoor *Annette* » 08 nov 2011 14:36

Kippevel loopt me over me lichaam, tranen in me ogen... Wat een pijn en verdriet!
Veel sterkte samen met je man!

@ Jaccootje85; Sterkte!
Wat de toekomst brengen moge........

Kapitein
Mineur
Mineur

Berichtdoor Kapitein » 08 nov 2011 17:03

@Saartje

Heel veel sterkte!!!!
--
Ik ben het Licht der wereld; wie Mij volgt, zal beslist niet in de duisternis wandelen, maar zal het licht van het leven hebben. (Joh8:12b)

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 08 nov 2011 19:06

Saartje, meid, wat moet/zal ik zeggen... ik kan nooit precies weten hoe dit moet voelen voor jullie....als ik me een beetje in jullie probeer te verplaatsen moet het zo verdrietig en ellendig voelen....
Heel veel kracht en sterkte toe gewenst, ook voor je man! die zal ook zijn verdriet hier over hebben.
Weet dat ik vaak aan je denk!

Annemarie23611
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Annemarie23611 » 08 nov 2011 19:13

Ik weet niet zo goed wat ik zeggen moet..Saartje, ik wens je heel veel sterkte en bid je echt Zijn liefdevolle aanwezigheid je toe!! Een dikke knuffel voor jou en je man!!!
Jesaja43:1 Wees niet bevreesd, want Ik heb u verlost, Ik heb u bij uw naam geroepen, u bent van Mij :)!!

Terug naar “Archief”