Hoorde van een jochie, waarvan zijn vader diaken is. Toen zijn vadder bleef zitten, en nog niet hoefde te collecteren, vroeg hij aan zijn moeder: moet pappie geen centjes verdienen vandaag???
jeepeecee schreef:Hannah is erg van het zingen, siek (zegt ze dan ) Nu is haar favoriete liedje: poesje mauw, lekker ei, ooooo wat heerlijk smullen wij.
Een avondje oppassen levert weer veel vermakelijke uitspraken op!
Neefje (4jr): Als jij dood gaat, dan ga je bij de Heere Jezus wonen.Maar als Hij je dan weer levend maakt,dan ga je weer in je eigen huisje wonen en dan kom ik bij je op visite.
Ik huil nooit hoor.Alleen als ik héééél erg boos ben, dan komen er traantjes in mijn ogen. (zei hij huilend )
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
wij liepen door de winkelstraat, zag Em een grote kerk staan. 'mam, kijk. daar is de kerk hè?!'. en toen begon ze te zingen: 'looft den Heer want Hij is goed'
geweldig, die link die ze leggen als ze een kerk zien he Zo riep Jurian dinsdag toen de klokken van een kerk gingen luiden (het was gewoon 2 uur ofzo):' Hee, mama, nu ga ik lekker naar de creche he, en jij naar de kerk.' Alsof altijd als de klokken luiden wij kerk hebben en hij naar de creche gaat
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...
Mijn neefje (4 jaar) logeerde in de herfstvakantie 2 daagjes bij mij. Op za av werd hij opgehaald door zijn ouders. Ik zei tegen hem, nou heb je nog 1 dagje vrij, en dan moet je weer naar school. Nee, zegt hij, morgen heb ik niet vrij, morgen moeten we naar de kerk