Refoweb meeting~Zaterdag 4 februari!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

meisje20
Luitenant
Luitenant

Re: Inventarisatie voor een refoweb meeting

Berichtdoor meisje20 » 10 okt 2011 16:36

liever niet op vrijdagavond dan heb ik belijdeniscatechisatie. snap dat jullie niet overal rekening mee kunnen houden, dus als het niet lukt is het jammer voor mij.
Gods geduld is groot maar niet oneindig

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 10 okt 2011 16:43

christien schreef: actieve activiteit

pardon? Gewoon gezellig ergens zitten, wat te eten, wat te drinken en een beetje babbelen... of toch iets actiever?? Waar moeten we aan denken??? Met m'n huidige conditie wordt het het eerste half jaar dan niks :wink:
Vanitas vanitatum et omnia vanitas

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 10 okt 2011 17:07

Bertiel schreef:pardon? Gewoon gezellig ergens zitten, wat te eten, wat te drinken en een beetje babbelen... of toch iets actiever?? Waar moeten we aan denken??? Met m'n huidige conditie wordt het het eerste half jaar dan niks :wink:

Ik had gedacht aan een marathon, geen goed idee..? Gekheid we zullen rekening houden met jou conditie.

@Meisje 20, na de inventarisatie zullen we mogelijk een aantal datums posten, en dan is het kijken waar er het meeste voorkeur voor is. Maar indien mogelijk zullen we er rekening mee houden.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 13 okt 2011 09:11

:lol:
Ik vind een marathon een reuze goed idee, vooral voor jou Christien! Bij deze benoem ik mijzelf tot voorzitter van de aanmoedigingscommissie. Bertiel ook interresse? :mrgreen:

maar even serieus: wat had je voor iet actiefs in gedachten Christien? Wij gaan er binnenkort wel even verder over doordenken :wink:

@Race: zwijmel zwijmel, die goede oude tijd. Het nadeel van een ruimte huren is wel dat er veel mensen moeten komen. Als er maar 6 mensen komen, dan zijn de kosten p.p. vrij hoog lijkt me.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 13 okt 2011 09:22

Ik geef af en toe wel een bekertje water aan, komt best goed Christien!

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 17 okt 2011 15:57

@MW & Bertiel, super ik waardeer jullie support echt enorm maar om me nu alleen zo uit te sloven :-k
Misschien is het dan een beter idee om wat anders origineel te gaan doen, iets minder sportief :mrgreen:

meisje20
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor meisje20 » 17 okt 2011 17:03

christien schreef:@MW & Bertiel, super ik waardeer jullie support echt enorm maar om me nu alleen zo uit te sloven :-k
Misschien is het dan een beter idee om wat anders origineel te gaan doen, iets minder sportief :mrgreen:

ik ben voor!!
ben niet zo sportief aangelegd... :oops:
Gods geduld is groot maar niet oneindig

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 17 okt 2011 18:48

meisje20 schreef:
ik ben voor!!
ben niet zo sportief aangelegd... :oops:

Als er meer animo is voor een meeting dan kunnen we een datum plannen. Maar daar is met 7 personen niet echt sprake van.

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 17 okt 2011 18:55

christien schreef:@MW & Bertiel, super ik waardeer jullie support echt enorm maar om me nu alleen zo uit te sloven :-k

wat een helder moment. We hebben er helaas vanmiddag niet over gesproken!

Bertiel
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Bertiel » 17 okt 2011 20:43

ben eigenlijk wel benieuwd waarom anderen niet reageren. We zitten met 7000 leden op het forum en 1 promile heeft gereageerd. Is het geen zin hebben of zijn het andere dingen?

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 17 okt 2011 21:26

Ik vond het anders een heel goed idee van jou, hoor Christien :mrgreen:

Maar er is toch genoeg te bedenken?

1) We halen het aloude concept uit de kast: bowlen +eten
2) Als we bezig willen zijn: natuurgebied opzoeken en gaan wandelen. Daarna eten
3) We zoeken een leuk restaurant uit en gaan gewoon gezellig borrelen, eten, enz.
4) Enz Enz.

Het het leukste idee wordt binnenkort uitgewerkt: het vliegtuig pakken en in de zon meeten 8)
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.

pipgirl
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor pipgirl » 17 okt 2011 22:03

Best een leuk idee zo'n meeting...maar ben nog maar zo kort lid dus.... :)
Wij kunnen elkaar pas wezenlijk zien, als ik de moeite neem mijn ogen te sluiten om door die van jou de wereld te aanschouwen.

mw
Moderator

Berichtdoor mw » 17 okt 2011 22:13

Ook dan ben je welkom hoor :wink:
Uit (recente :mrgreen: ) ervaring kan ik zeggen dat het erg leuk om om de gezichten achter de postings te zien.

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 17 okt 2011 22:13

pipgirl schreef:Best een leuk idee zo'n meeting...maar ben nog maar zo kort lid dus.... :)

Juist daarom is het leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus kom gezellig je bent welkom :wink:

christien
Majoor
Majoor

Berichtdoor christien » 17 okt 2011 22:16

mw schreef:Ik vond het anders een heel goed idee van jou, hoor Christien :mrgreen:

Maar er is toch genoeg te bedenken?

1) We halen het aloude concept uit de kast: bowlen +eten
2) Als we bezig willen zijn: natuurgebied opzoeken en gaan wandelen. Daarna eten
3) We zoeken een leuk restaurant uit en gaan gewoon gezellig borrelen, eten, enz.
4) Enz Enz.

Het het leukste idee wordt binnenkort uitgewerkt: het vliegtuig pakken en in de zon meeten 8)

Leuke ideeen genoeg, ofwel mensen meld je aan en we gaan een datum prikken... :-oo

Ja de volgende citytrip gaat er inderdaad komen, enorm veel zin in. We moeten binnenkort maar eens wat meer gaan brainstormen over een eventueel voorstel :wink:

Terug naar “Archief”