Dus jij vind mijn antwoord dom, omdat ik niet aan schriftkritiek doe?
Tja, er zullen altijd wel dwaalgeesten zijn, die het beter denken te weten dan wat Paulus door de inspiratie van de Heilige Geest opschreef. Dat is ook niks nieuws.
schriftkritiek is heel belangrijk. Anders kunnen mensen van alles opschrijven en de lezers moeten alles dan meer geloven omdat het geschreven staat. Ik geloof ook niet in iets dat geinspireerd is. Inspiratie kan wel, maar dan op menselijk vlak. Als Ajax bijvoorbeeld woensdag wint, dan kan het andere nederlandse clubs inspireren om ook te winnen. Of als je een boek leest, kan dat je inspireren.
Ik kan hierbij constateren dat jij ook niet onfeilbaar bent, aangezien ik een fout zie in jouw antwoord. Je schrijft 'voor komt', en dat moet zijn: voorkomt. Dus wie zegt mij dat jouw antwoord betrouwbaar is?
Voorkomen is anders dan voor komen. Iets komt ergens in voor, of je belet iemand iets te doen en dan voorkom je iets.
Maar goed, ik heb vaak moeite met de nederlandse spelling. Maar ik geloof dat ik nu wel goed zit. Heb het zelfs opgezocht op internet