Nooit gedacht dat ik met mijn enorme uitslaper deze vraag nog eens zou stellen. Maar ik vraag me af of jullie tips hebben voor het vroeg wakker zijn van Jurian. Eerder sliep hij tot 9 uur, maar nu wordt het met de dag vroeger. Sowieso altijd als mijn man of ik opstaan, dat is op zijn vroegst een uur of kwart over 6, maar vanmorgen was het kwart voor 6, en toen sliepen wij allebei gewoon nog.
Ik heb mijn slaap best wel erg nodig, en had gister late dienst, dus kan niet lekker vroeg naar bed ofzo, als ik heb gewerkt. Vaak laat ik hem even naast me liggen, maar binnen tien minuten springt hij alweer op me. Op zijn kamer hebben we al een doos vol speelgoed gezet, ook dat gaat 10 minuten goed. Daarna wil hij naar beneden. Vind ik ook geen probleem, dan zorg ik gewoon dat de voordeur op slot is (anders looptie weg ben ik bang

) en dat zijn krukje in de bijkeuken staat waar hij niet bijkan, omdat hij anders pakken vla in bakjes gaat mikken enzo en pakken sap leegmaken. Maar nu gebruikt ook hij gewoon de prullenbak om op te gaan staan en dus had hij vanmorgen een heerlijk papje gemaakt van Frederieks flesvoeding. De bende kan me weinig schelen, maar zo'n pak voeding kost niet niks, dat vind ik zonde.
Boos worden helpt niet, hij doet het de dag erna gewoon weer. Wat helpt wel? Later naar bed doen ofzo? Of moet ik er gewoon maar mee leren leven?

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...