Moderator: Moderafo's
T.A.F. schreef:
Dat gedoe met een jaar.. het is gewoon ik word er ook niet jonger op... ik loop al 8 jaar achter op dat gebied, en ik besteed gebruikelijk maar aandacht aan EEN iemand tegelijk op die manier..
dan is snel duidelijkheid krijgen of er meer in zit of niet... wel zo handig.
Bertiel schreef:Als ik het zo allemaal lees kan ik maar één advies geven: ga ergens a EUR 125 / uur op een bank liggen en laat je eens volledig binnenstebuiten keren!
T.A.F. schreef:Dat gedoe met een jaar.. het is gewoon ik word er ook niet jonger op... ik loop al 8 jaar achter op dat gebied, en ik besteed gebruikelijk maar aandacht aan EEN iemand tegelijk op die manier..
dan is snel duidelijkheid krijgen of er meer in zit of niet... wel zo handig.
Het MAG tijd/geld/moeite kosten... maar ik word een beetje kotsziek van alle energie die je aan niet-serieus menende personen besteed. kijk voor mij BEGIND de echte kennismaking pas als je IRL contact hebt.
Das niet dus iets om een jaar over te doen.. daar BEGIN je... en als dat dus maaaaanden duurt... is dat voor mijn gevoel alsof ik maanden aan een lijntje word gehouden, en dat bevalt me niet.
De houding die ik heb is een argwanende... ik geloof eigenlijk niet dat jij die persoon bent.. dat heeft ervaring me wel geleerd.. maar ik word graag verrast van het tegendeel..
VOOR diegene dus al die investeringen krijgt.. moet diegene eerst bewijzen dat ze die waard is.. en een simpele wens om op zijn minst af en toe elkaar irl te zien, zodat je een echt contact kunt opbouwen lijkt me dan wel het minste wat je kunt vragen. (en of dat dan bij een ontmoeting, een vriendschap of meer blijft zie je dan later wel)
Overigens is liefde prima te sturen : input -> output.. gedrag van de een, vormt bij de ander een bepaalde prikkel en dus een emotie..
Hoewel het geweldig voelt... het is allemaal vrij goed te ontleden.
-Judith- schreef:M'n man en ik zijn nu een half jaar getrouwd, en toen ik hem voor het eerst leerde kennen vond ik hem vre-se-lijk...en dat is zachtjes uitgedrukt, na een half jaar zag ik 'm weer, en m'n mening was nog net zo, maar hij wilde graag een x met me mee op stap, dus ik heb toegestemd (we gingen met mijn vriendinnnen, dus lol had ik toch wel) en die avond nog is m'n mening veranderd...
't kan vreemd lopen! Haha!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten