Als het behang aan de muren hangt zal ik eens foto's maken

Moderators: johannes1, Moderafo's
Oh, dat lijkt mij nou juist lastig... dan zou ik niet voor dat duurdere durven gaan wat ik eigenlijk écht wilde, maar een net wat goedkopere versie kiezen om de gemeente niet op kosten te jagen. Je leeft tenslotte in feite van giften...Acire schreef:(vooral als je de bonnetjes mag declareren)
*Annette* schreef:Hoe hebben andere dat gedaan bij het aanleggen van een nieuwe tuin? Een ontwerp door een architect laten maken of zelf wat bedenken?
Da's heel mooi, ja! Zo'n beplantingsplan wil een schoonzus voor ons maken, die heeft daar echt kijk op. Zelf heb ik wel favoriete planten en bloemen, die verwerkt ze dan in dat plan. Ik ben echt van de 'plukplanten', ik bedoel planten waarvan je kunt plukken en het geplukte in bloemstukken en boeketten kunt verwerken, dus die komen er bij ons zeker.MissF schreef:Wat ik wel heel gaaf vind aan onze tuin, wat een architect dus kan doen, en ik absoluut niet, is dat er in allerlei tijden van het jaar kleuren opkomen hier. In mei bloeit alles wat rood is, in juni alles wat roze is, in juli wat wit is. Bij wijze van. Ik weet even niet meer precies hoe het ging. En dat vind ik wel heel mooi. Allemaal kleuren bij elkaar vind ik niet mooi, maar nu hadden we elke maand een andere tuin.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast