Moderator: Moderafo's
Christa schreef:als we jullie toch ook niet hadden..................
waar was dan ons hele refoweb gebleven
waarschijnlijk ten onder gegaan in hun liefdesproblemen
Dat denk ik ook!!! Echt helemaal ten onder!
rosekapje schreef:Lieve Gandalf,
Dat is prima hoor! Kom die detector maar halen, je mag hem gerust lenen. Ik heb hem zelf dit weekend toch niet nodig, dus dat is geen enkel probleem, wat ik me wel afvraag: Hoe groot zijn jouw klompen
![]()
![]()
![]()
, die moeten echt een enorme afmeting hebben
![]()
![]()
.
Oh, ja, het is me niet helemaal duidelijk, wat ik je verschuldigd ben![]()
![]()
In afwachting, van je ondervindingen met het betreffende meisje,
Liefdevolle groet,
Dr. Rosekapje
Skoezie schreef:Jullie doen net alsof Twente een of ander achtergebleven gebied is! Kijk eens naar de Twentse plaatsen zoals Vjenne en Riessen, hah! daar hebben ze nog een station! maar Uddel of ander boerengehuchten nee hoor, alleen een of ander gammel rot busje, waar je haast uit schud, als je over die heivelden en stinkende moerassen rijd!
Gandalf schreef:Hoi dr. Rosekapje,
Ik kom z.s.m. de detector ophalen, want vrijdag is de eerste kans. Kun je dan direct ff naar m'n voeten kijken. Ik zal je succes in m'n zakdoek (eentje met roze hartjes) knopen, dan heb ik dat in ieder geval bij me. Misschien nog een tip voor de shop, om het assortiment uit te breiden met hartjeszakdoeken. Mocht je de andere aan het huilen maken, dan kun je hem/haar ook weer liefdevol troosten met de speciale dr. Love-zakdoeken.
Skoezie schreef:de grote koppeltopic ik ben nog vrij!![]()
![]()
Christa schreef:als we jullie toch ook niet hadden..................
waar was dan ons hele refoweb gebleven
waarschijnlijk ten onder gegaan in hun liefdesproblemen
Dat denk ik ook!!! Echt helemaal ten onder!
rosekapje schreef:Skoezie schreef:Jullie doen net alsof Twente een of ander achtergebleven gebied is! Kijk eens naar de Twentse plaatsen zoals Vjenne en Riessen, hah! daar hebben ze nog een station! maar Uddel of ander boerengehuchten nee hoor, alleen een of ander gammel rot busje, waar je haast uit schud, als je over die heivelden en stinkende moerassen rijd!
eeeuuuhhhh Skoezie, je hebt helemaal gelijk hoor![]()
, maar ik moet zeggen dat ik Vjenne, toch stukken beter vind dan Riessen, maar dit terzijde, ik begrijp dan ook dat je liever door een Twentse arts geholpen wil worden, nou, dat is geen probleem hoor, voor alle vragen op liefdesgebied, kan jij bij mij terecht
Oke?
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
rosekapje schreef:cash schreef:Ha Dr Rosekapje
ik heb al heel veel boeken gelezen op uw advies, maar welk boekje bedoelt u?
het is heel eenzaam hier op de Veluwe! ik slaap nu ook in een stal, alleen zonder koeien. 3000 kippen om me heen, is dat wat?![]()
wel warm en elke morgen een vers rauw eitje *slurp* lekker!
nog een paar weken fokken en dan waag ik weer een poging om in Twente te komen!
groetjes
Cash
Ha die Cash,
Welk boekje ik bedoel? Ik bedoel het boekje, jagen, hoe en wat.
ik denk echt dat je er wat aan hebt. Daarnaast vroeg ik me af, hoe je je nu voelde, gaat het al wat beter? Of is het liefdesverdriet nog niet echt gesleten?
3000 kippenach, zolang het witte zijn
Dr. Rosekapje houdt van witte kippen, ik durf het dan ook bijna niet te vragen
, maarruh....
, nee
, laat maar.....
Hm, wat dat rauwe eitje betreft.... BAH.... iiiieeeehhhh... tja, kerels
maar, oke, als jij het lekker vind![]()
![]()
Cash, tot gauw!
rosekapje schreef:INTERN BERICHT AAN AL MIJN COLLEGA'S patiënten en andere meelezenden![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aangezien het zo druk is, ben ik hard toe aan een sabbatical day, deze wil ik dan ook plannen op volgende week woensdag, 3 maart. Ik heb dan wat anders gepland staan![]()
![]()
en daar wil en kan ik niet onderuit. Ik wil mijn mede Dr's dan ook vragen of ze die dag voor mij willen waarnemen
![]()
Alvast bedankt!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
columbus schreef:rosekapje schreef:INTERN BERICHT AAN AL MIJN COLLEGA'S patiënten en andere meelezenden![]()
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Aangezien het zo druk is, ben ik hard toe aan een sabbatical day, deze wil ik dan ook plannen op volgende week woensdag, 3 maart. Ik heb dan wat anders gepland staan![]()
![]()
en daar wil en kan ik niet onderuit. Ik wil mijn mede Dr's dan ook vragen of ze die dag voor mij willen waarnemen
![]()
Alvast bedankt!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eehhhik kan ook niet
![]()
![]()
sorry Dr.Rosekapje, ik heb een date op die dag, en dat moet doorgaan!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten