sja de leukste meisjes...
*een bijbelstudie
*een klas van een school
*een reisgezelschap
*samen lid van een team dat iets moet organiseren
*collega's op het werk..
etc
kleine, besloten groepen met veel kans op interactie.. die moet je hebben, evenementen werken daarin niet, je ziet elkaar daar wel maar te weinig kans op interactie.
en dan leuk : vrijgezel, 18-30, serieus christenlijk.
en dan is het nog verrekte lastig over plaatsen na te denken;)
das dus een van de problemen..

idd een reis met een christenlijke reisorganisatie (en dan eentje waar vooral veel gereformeerden meegaan uit zwaardere hoek) zou potentie kunnen bieden. (kost wel gelijk een bom duiten, en is een korte window of opportunity,.. 14 dagen at best om de buit te vangen... tegen zeer hoge kosten.. maargoed zeker te overwegen...
ik weet niet goed welke reisvereniging daarin dan de beste kansen bied;)
een christenlijk kinderkamp... ook een prima optie.. leiding daar is vaak vooral dames.. wel is het gevaar dat er veel getrouwde dames tussenzitten... dus welk kinderkamp weetik dan ook niet
een koor of vereniging zou prima passen.. helaas ben ik te oud voor de jeugd (verdraaid want in de ONDER 21 groep lopen tig leuke meiden rond.. maarja daar ben ik te oud voor, en de 21+ groep waar ik wel heen mag zitten vooral mannen en een paar getrouwde vrouwen.
komt omdat er ook nog een aparte vrouwenvereniging is... en een koor voor kinderen EN een voor.. again vrouwen... ja als al die vrouwen daar zitten hoe kom IK dan in contact met ze... waarom hebben wij nou geen gemengd koor;)
als je nog verenigingen weet, koren, muziekverenigingen, bijbelstudies, jeugdkerken, enzo.. (mijn kerks eigen aanbod is dus niet zo geschikt hiervoor) hoor ik het graag.
oh en dat doortastend zijn : HOE... domweg zeggen afspreken nu? vaak krijg je dan de reactie nou eerst nog even chatten hoor/// TE direct verknald natuurlijk ook je kansen.. hoe zet je een leuk chatcontact binnen redelijke tijd (zeg een maand max) om in een ontmoeting irl?