Ik heb al heel lang geen leuke kleding gekocht, ja, positiekleding, maar dat trek ik nu niet meer aan

Moderator: Moderafo's
MissF schreef:Als iemand nog een spijkerrokje zoekt, bij de V en D stroomt het over van de spijkerrokjes
Ik heb al heel lang geen leuke kleding gekocht, ja, positiekleding, maar dat trek ik nu niet meer aanEn mijn man vond het onzin dat ik voor mijn kinderen wel leuke kleren koop, maar mezelf voorbij loop. Dus zaterdag gewinkeld, en een heerlijk spijkerrokje met een zwart jasje gekocht, en later nog een patrolkleurig shirtje en legging erbij. Helemaal leuk. Als ik weer afgevallen ben nog wat broeken en dan zie ik er ook weer een beetje toonbaar uit
ajl schreef:Ik heb ook al in geen tijden lekker gewinkeld. De afgelopen jaren was ik zwanger, of net bevallen of aan het lijnen om weer op gewicht te komen ( en daarna weer zwanger) Ik heb pas mijn kledingkast wel helemaal uitgemest en alle dingen weggedaan die ik toch niet meer zou dragen. Volgend jaar voorjaar hoop ik weer op gewicht te zijn ( dan pas
) kan ik eindelijk weer eens uitgebreid shoppen.
Ik heb trouwens pas wel een winterjas gekocht. Ik krijg hem nu niet dicht, maar heb de jas toch echt wel nodig in december. Het is een knalrode jas van Mc Gregor geworden.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 15 gasten