Skoezie schreef:omdat ik twee jaarlang heb geprobeerd om met een stormram aandacht van God te krijgen, en nu wacht ik totdat hij die gebeden verhoord, dat wil niet zeggen dat ik niet meer bid, ik weet het was echt... en waarom God mij toen niet verhoord is voor mij nogsteeds een vraag
Het zou zo maar kunnen dat leven en je vragen aan God niet in overeenstemming waren. Ik wil je niet aanvallen hierop maar het is een beetje flauw dat als je tot God bidt en muziek luistert die anti God is en dat ook nog goed praat je van God verwacht dat Hij dan wel zal luisteren.
God is niet iemand die je in de maling kan nemen en voor je karretje kan spannen!!
Dat God niet luistert is nooit Zijn schuld. Wel kan iemands gedrag een verhindering zijn. Daarom onderzoek je zelf en niet God in deze.
Ik heb dit zelf ook gehad dus ik sta niet boven je. Zolang je de wereld wilt vasthouden zal God nooit antwoorden. Vergeet het het gebeurd gewoon niet.
Hierin is de liefde, niet dat wij God liefgehad hebben, maar dat Hij ons lief heeft gehad, en Zijn Zoon gezonden heeft tot een verzoening voor onze zonden.