Haai schreef::lol: De kids hier ook hoor, maar gelukkig kan ik zelf ook nog wel een beetje bepalen wat er in huis komt

Moderators: Memmem, Moderafo's
Haai schreef::lol: De kids hier ook hoor, maar gelukkig kan ik zelf ook nog wel een beetje bepalen wat er in huis komt

De tuin is (nu in ieder geval) vooral het domein van de kinderen. Het is nu toch een enorme chaos, dus het kan me niet zoveel schelen als ze de zandbak leegscheppen enzo. Op het moment is trouwens de glijbaan favoriet.
 De tuin is (nu in ieder geval) vooral het domein van de kinderen. Het is nu toch een enorme chaos, dus het kan me niet zoveel schelen als ze de zandbak leegscheppen enzo. Op het moment is trouwens de glijbaan favoriet.
Haai schreef:Oh ja, vandaag heb ik de kast met speelgoed opgeruimd. Men, wat een troep weten die kids in een paar jaar tijd bij elkaar te verzamelen
pol schreef:Moet hier ook nog beuren... verschrikkelijk altijd. Je hebt bijna 2 huizen nodig zoveel zooi hebben ze!

), een klok om de tijd mee te leren, een hoorn voor op zijn fiets en de Playmobil Sint en Piet op de stoomboot.
), een klok om de tijd mee te leren, een hoorn voor op zijn fiets en de Playmobil Sint en Piet op de stoomboot. Voor de oudste hebben we via mp een nintendo en voor de jongste, ook via mp, een v-tech met spelletjes. Volgende week nog even naar zo'n grote Toysrus om dingen als barbies enzo te kopen. Of My Little Pony, vinden ze ook altijd erg leuk. Littlest petshop lijkt me ook wel erg leuk.
  Voor de oudste hebben we via mp een nintendo en voor de jongste, ook via mp, een v-tech met spelletjes. Volgende week nog even naar zo'n grote Toysrus om dingen als barbies enzo te kopen. Of My Little Pony, vinden ze ook altijd erg leuk. Littlest petshop lijkt me ook wel erg leuk. 
 met als enige verschil dat we tegen M zeggen dat hij de cadeaus met Kerst gewoon van ons/opa/oma/tantes/oom heeft gekregen en niet van de kerstman (wat de engelse kids dus denken...)
  met als enige verschil dat we tegen M zeggen dat hij de cadeaus met Kerst gewoon van ons/opa/oma/tantes/oom heeft gekregen en niet van de kerstman (wat de engelse kids dus denken...)Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten