Meer foto's van dat wat we gezien hebben volgen nog! Het was idd veel te kort! Het is dat er redenen waren om het kort te houden, anders waren we zeker langer gebleven. De volgde wordt dan ook zeker 4-5 dagen.
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
Daar kan Mohamed het beste antwoord op geven denk ik
Maandag hebben wij (christien & ik) gegeten bij de MacDonalds! Wat overigens erg lekker was De pizza van dinsdag was lekker maar niet bijzonder. De patat van dinsdagavond was heerlijk, maar de tiramisu na was overheerlijk! En het broodje van woensdag kan niet in Nederland overtroffen worden denk ik.
Kortom: ik heb behoorlijk Hollands gegeten
God nu is getrouw, Die niet zal toelaten dat u verzocht wordt boven wat u aankunt, maar Hij zal de uitkomst geven.... 1 Kor. 10:13 ged.
Hohoho! Wij waren veel te druk bezig met alle mooie dingen bekijken! Wij zijn dan wel eetcultuurbarbaren, maar zijn inmiddels wel gediplomeerd cultuursnuivers
Ik verwacht van Mohamed overigens nog wel een foto van zijn naambordje! Hopelijk zijn de heren nu thuis! Vor Mortlach duurt het nog ff denk ik.
Jullie lijken wel een stelletje 5e-klassers... tsss... McDonald's en een pizza! Geen tijd om te eten? In de tijd dat je in de rij staat voor je Franse frietjes schuif je in een trattoria aan tafel en schep je gezellig op!
Zolang de aarde kinderen geeft die morgen moeten sterven teveel zijn in hun eigen land zullen zij hun namen kerven in het hart van een vreemde