Lang geleden, weinig internet-tijd.... Zag weer leuke foto's voorbij komen en dacht: ik ga ook weer eens wat posten

Zo wel weer genoeg
Zag leuke kleertjes langs komen, ik moet echt even wennen aan de kleine jongenscollectie in winkels tov de meiden.... maargoed, hij heeft nu nog genoeg in maatje 56/62/68 voorlopig dus dat scheet.
Liefje: weer aan het werk, fijn dat je haar zo makkelijk achter kunt laten. Ik vind het verder niet erg om Niek ergens achter te laten, maar zaterdag in het ziekenhuis vond ik toch wel erg moeilijk. Gelukkig viel alles mee en mocht hij zondag weer mee naar huis (hij was benauwd en stopte met ademen, maar ze kunnen niks vinden dus denken dat het een natuurlijk verschijnsel is geweest omdat hij veel slijm had of door de teruggekomen voeding....)
Schipje: lekke rop vakantie geweest! Hopelijk helpt je dieet!!
gempa en parkiet: ik ben dus ook aan het dragen, met de doek van bykay, vind de middelste van 15 kilo veeeel te zwaar in die doek, maar Niek met zn 5.5 kilo gaat prima!! Wil er nog wel een geweven doek bij kopen, lijkt me ook echt handig! Vind het echt geweldig om hem zo dichtbij me te hebben! Alleen is het nog even stoeien met omknopen omdat ik ergens toch nog iets fout doe waardoor ik mn armen niet meer lekker omhoog kan doen. beetje lastig in de winkel met boodschappen van boven uit het schap pakken

maar wat ik fout doe, geen idee, misschien hoort het wel gewoon zo