Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

MissF
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor MissF » 02 sep 2011 14:49

Anne80, ik had altijd hetzelfde, en zou het liefst nog alleen mooi, houten speelgoed zonder kleuren hebben, dat past veel beter in mijn huis ;) maarja, een kind houdt nu eenmaal van felle kleuren en geluiden. Jurian heeft wel alleen zijn eigen hoek, en dat is achter de bank. Hij mag best met al zijn speelgoed het hele huis door,maar 's avonds ruimen we alles netjes samen op en zijn al die lelijke kleuren niet meer zichtbaar ;)

654321, mijn zusje of broertje komen altijd oppassen, als wij tegelijk of samen weg zijn, en ik geef ze altijd een tientje. Dat is gewoon zo gekomen. Ze willen er niks voor, maar ik wil dat perse, anders durf ik het niet meer te vragen. En ze zijn allebei nog student, dus kunnen het best gebruiken. Voor oppas tijdens het werk betalen we alleen het kdv, en dat is heel wat meer dan een tientje ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 02 sep 2011 14:55

@MissF
Ik vind niet alles lelijk hoor. Dat Little People spul vind ik nog wel leuk. Maar zo'n looprekachtig ding met allerlei fratsen en geluidjes vind ik gewoon een doorn in m'n oog :lol: Vooral als de kleuren lila, geel en lime gebruikt worden 8)
Een keukentje in bescheiden kleuren vind ik wel weer leuk.
Alles achter de bank opruimen 's avonds is een goed idee =D>

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 02 sep 2011 18:50

Zooow, heb zoonlief een knalfeest beloofd voor zijn laatste verjaardag in groep 8. Alle kids mogen komen, totaal 13 kinderen. Maar nu gaat de vertwijfeling toeslaan: hoe hou ik orde? Weet wel btje hoe die gasten zijn, begint er 1 te geiten dan is het hek van de dam. Wilde gaan gourmetten, kan leuk zijn maar het kan ook totaal verkeerd gaan. Niet dat ik daarvan uit ga, misschien hebben jullie tips; jufs, groepsleidsters, clubleidsters....
ja, dat is mijn mening dan he.....

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 02 sep 2011 21:05

Anne, mijn dochter vind het leuk om te staan op haar stoel, maar daar doen we ook niet aan. hier zou zo'n muziekstoel ook niet in huis komen, al zou zij het vast leuk vinden. Er is genoeg leuk ander speelgoed met minder herrie (of met een uitknop :D).
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 02 sep 2011 21:08

@Annet,
Ik weet niet of je iemand heb die je erbij kan helpen? Een vriendin/nicht/buurvrouw ofzo? Dat scheelt wel.
Tsja, geen idee of de kinderen pannenkoeken lusten? Wel iets makkelijker dan gourmetten met 13 kinderen.

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 02 sep 2011 21:40

in de draagdoek
Afbeelding

@annet ik zou in ieder geval zoveel mogenlijk buiten iets doen als het even kan, en soms reguleert het zich vanzelf, sterkte!

jamillah
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor jamillah » 03 sep 2011 00:15

Leuke jas stip, die heb ik ook voor mn dochter :D

En ik heb even naar België gebeld, was een en ander misgegaan maar komt nog zo snel mogelijk. Heb ook zo'n lief jurkje voor Thirsa....
Afbeelding

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 03 sep 2011 06:36

wat lief gempa!!

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 03 sep 2011 08:35

gempa schreef:in de draagdoek
Afbeelding

Wat voor een draagdoek heb jij?

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 03 sep 2011 08:51

een geweven draagdoek , een didymos indio, geen rekbare van tricot

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 03 sep 2011 11:33

*Annet* schreef:Zooow, heb zoonlief een knalfeest beloofd voor zijn laatste verjaardag in groep 8. Alle kids mogen komen, totaal 13 kinderen. Maar nu gaat de vertwijfeling toeslaan: hoe hou ik orde? Weet wel btje hoe die gasten zijn, begint er 1 te geiten dan is het hek van de dam. Wilde gaan gourmetten, kan leuk zijn maar het kan ook totaal verkeerd gaan. Niet dat ik daarvan uit ga, misschien hebben jullie tips; jufs, groepsleidsters, clubleidsters....

Wij doen wel eens met die 'opgeschoten gasten' een vossenjacht ofzo, met patat als afsluiting. Of in de stad allemaal foto's maken van bijv een gedeelte van een logo van een winkel ofzo of de klok van de kerk en hier en fotospeurtocht van maken. Ik zou het eten denk ik niet al te ingewikkeld doen...gourmetten is onwijs leuk, maar ik weet niet of zulke jongens zo lang aan tafel blijven... Of je doet een kookworkshop en laat ze zelf allerlei gangen bereiden (onder begeleiding dan he...).

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 03 sep 2011 11:44

Wat een lieverdje, Gempa!
Gaat het goed met Abel?

jantine76
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor jantine76 » 03 sep 2011 13:39

Wat een schatje, Gempa!

Annet, jongens zijn vooral op 'doen' gericht. We hebben ze weleens gedropt en moesten ze terug zien te komen.. En wij op verschillende plaatsen even kijken of alles een beetje normaal ging.... Gourmetten heb ik de laatste keer met de tienjarigen gedaan (ook jongens) en dat ging erg leuk. Ik hoorde ook ergens dat ze een pizzabodem kregen (gewoon bij de supermarkt verkrijgbaar) en die mochten ze zelf beleggen.. En de laatste keer met regen hebben we een spelcircuit gedaan met allemaal 'gekke dingen', maar ze waren gelukkig enthousiast.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 03 sep 2011 16:59

Mooie doek Gempa, het is ook te zien dat jij al draagervaring hebt, t ziet er op dat kleine stukje al een heel eind strakker uit dan bij mij :)
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 03 sep 2011 19:59

parkiet schreef:Mooie doek Gempa, het is ook te zien dat jij al draagervaring hebt, t ziet er op dat kleine stukje al een heel eind strakker uit dan bij mij :)

tis wel even wennen, ik heb ook alleen maar met tricot doek geknoopt.
maar het draagt heerlijk, ben benieuwd welke jij hebt??

Terug naar “Archief”