Moderator: Moderafo's
](./images/smilies/eusa_wall.gif) maar dat kwam niet door Niek
  maar dat kwam niet door Niek   Hij drinkt ook zo'n 7 voedingen op een dag, maar ben er hooguit 15 minuten zoet mee. meestal maar 5, dus klagen zal ik niet doen.
 Hij drinkt ook zo'n 7 voedingen op een dag, maar ben er hooguit 15 minuten zoet mee. meestal maar 5, dus klagen zal ik niet doen. Hoop het nog lang vol te houden!
 Hoop het nog lang vol te houden! Er ligt nog een behoorlijke voorraad in de vriezer was ik eigenlijk vergeten
  Er ligt nog een behoorlijke voorraad in de vriezer was ik eigenlijk vergeten   Rond 17.00 heeft ze 180 gedronken en is ze naar bed gegaan en nu ligt ze nog steeds heerlijk te snurken
 Rond 17.00 heeft ze 180 gedronken en is ze naar bed gegaan en nu ligt ze nog steeds heerlijk te snurken   
  Maar het is dus echt niet genoeg om eens per 3 of 4 uur te geven volgens mij, als ik het logisch bekijk.
 Maar het is dus echt niet genoeg om eens per 3 of 4 uur te geven volgens mij, als ik het logisch bekijk. 

.
. Vraag me af hoe dat kan? Heeft hij misschien meer voeding nodig?
 Vraag me af hoe dat kan? Heeft hij misschien meer voeding nodig? 

en dan rond 21/22 uur voor de nacht. Drinktie vroeg, wordt hij om 3 uur wakker, drinkt hij laat dan slaapt hij door tot 5/6 uur!
  en dan rond 21/22 uur voor de nacht. Drinktie vroeg, wordt hij om 3 uur wakker, drinkt hij laat dan slaapt hij door tot 5/6 uur! 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten