mohamed schreef:Is er ook nog een les twee?
les 1 is binnenhalen, les 2 binnenhouden..

Moderator: Moderafo's
meribel schreef:les 1 is binnenhalen, les 2 binnenhouden..( maar dat moet je dan natuurlijk niet aan een italiaan vragen.. )
mohamed schreef:Als het mij lukt iemand binnen te halen ben ik zo blij dat ik spontaan de staldeuren openzet.
JeeWee schreef:Met hoeveel Italiaanse mannen kun je je geloof beleven?
JeeWee schreef:Dat is toch de eerste vraag bij een partner: kun je met iemand je geloof delen?
En niet of-ie lekker is, of klein, of donker of vurig...
JeeWee schreef:Dat is toch de eerste vraag bij een partner: kun je met iemand je geloof delen?
meribel schreef:even serieus, das toch niet echt je eerste vraag bij een partner? Aantrekkingskracht is toch ook onderdeel van de schepping?
mohamed schreef:Was dat nog maar zo, doch zijn de tijden waarin de rijke barones er met de huisslaaf vandoor ging ver vervlogen en ik kan het weten!
mohamed schreef:Was dat nog maar zo, doch zijn de tijden waarin de rijke barones er met de huisslaaf vandoor ging ver vervlogen en ik kan het weten!
jamillah schreef:En was jij dan de rijke barones of de huisslaaf?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten