Refoweb's Dr.Love Clinic: vragen,oplossingen,verhaaltjes enz

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 22:55

Aragorn schreef:Oke, dankje. Ja, zo moet het allemaal wel goed komen. Begrijp ik het goed dat dr. Bloempje dus de echte massagegoeroe van het team is?

Dr.Bloempie hielp me zo lekker van mn nekpijn af door haar massages, dat ik de pijn in mn armen en benen gesimuleert hebt :oops:
Echt top! :lol:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 feb 2004 22:55

Aragorn schreef:Oke, dankje. Ja, zo moet het allemaal wel goed komen. Begrijp ik het goed dat dr. Bloempje dus de echte massagegoeroe van het team is?

Goeroe :?:
Een beetje respect hé! :x
Je bent wel lief, maar er zijn grenzen! :wink:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 feb 2004 22:59

columbus schreef:

Dr.Bloempie hielp me zo lekker van mn nekpijn af door haar massages, dat ik de pijn in mn armen en benen gesimuleert hebt :oops:

Zit je me nu uit te lachen???? :x :cry:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2004 23:01

How, sorry hoor dr. Bloempje. Ik dacht juist dat dat een compliment was... :?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 23:07

bloempie19 schreef:
columbus schreef:

Zit je me nu uit te lachen???? :x :cry:

ik kan het uitleggen, ik kan het uitleggen!
die nekpijn was echt, maar je deed het zoooo lekker dat ik die pijn in mijn armen en benen simuleerde, was nep :oops: maar ik wilde dat je doorging, voelde je dat niet dan? lette je niet op mijn lichaamstaal dan? :lol:
ik lach je niet uit! :wink:
Alleen daar kan liefde leven, alleen daar is het leven goed, waar pa stil en ongedwongen, de aardappels schilt en de afwas doet.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2004 23:10

columbus schreef:ik kan het uitleggen, ik kan het uitleggen!
die nekpijn was echt, maar je deed het zoooo lekker dat ik die pijn in mijn armen en benen simuleerde, was nep :oops: maar ik wilde dat je doorging, voelde je dat niet dan? lette je niet op mijn lichaamstaal dan? :lol:
ik lach je niet uit! :wink:

Oeioeioei..! Dat impliceert een verwijt aan onze hooggewaardeerde dr. Bloempie; crisis in het Love-team!

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 23 feb 2004 23:11

Aragorn schreef:How, sorry hoor dr. Bloempje. Ik dacht juist dat dat een compliment was... :?

Dan is het goed :mrgreen:
*strijkt even troostend over je haren* :shock:
Om het goed te maken, krijg je een VIP dr. Love massage ter waarde van 50 euro! :P Ik zal er tijd voor vrijmaken om je persoonlijk masseren! Heb ik het dan nu weer goed gemaakt?
(Zo zie je maar, omkopen hoort ook in een relatie :wink: )
Liefs bloempie
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 23 feb 2004 23:21

Oo, dr. Bloempie u bent te goed voor deze wereld! (Als u dat maar niet aangrijpt als argument om naar een andere wereld te gaan, want dan weten wij ons geen raad meer!)

Alleen heb ik nu wel gelijk een probleempje: hoe zorg ik dat mijn duifje niet jaloers wordt als ik gemasseerd wordt door een lieftallige dr. Love?

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 23:26

ha Kipje

Na lang wikken en wegen, en heel wat rondjes fietsen over de dijk.. heb ik u raad opgevolgd.

fietsen gaat snellen als lopen iig, en mijn raad opgevolgd?
HOERA, EINDELIJK LUISTERD ER EEN! CHAMPAGNE!!! :lol:
Die drinken we woensdag wel op in de auto :oops:

Bob jij of drink ik? :mrgreen:

Ik ben bij mn oude buur op bezoek geweest.

wat een schat hé, die buur :mrgreen:
tis dat je hetzelf zegt :wink: :lol:

ik zei het zelf ja! :D

De oude buur was iid zo aardig als dat ik al dacht, en de base-bal knuppel die mocht ik in de rivier dumpen :!: :!: :wink:

er zit een gat in mn zeiljacht :x iemand wat gezien??
SORRY SORRY :oops:

dus je hebt nog wat goed te maken! :lol:

Dit is/was een foutje maar zo kun je het ook zien Hellup!! :)

hoef je niet te zeggen, dat zien we zo wel :mrgreen:

Ik zal proberen of het allemaal werkt!!! Moet ik wel durven natuurlijk!!!
[/quote]

Dr.Columbus is erbij! 8)

columbus
Majoor
Majoor

Berichtdoor columbus » 23 feb 2004 23:46

Nog even voor de duidelijkheid dit:

Refoweb Dr.Love team bestaat uit
Dr.Columbus
Dr.Vin (sabbatical year)
Dr.Rosekapje
Dr.Bloempie
Ass. Jialikelly (na mijn laatste knuffel niet meer gesignaleerd :oops: )
Ass. Johanne (ik denk dat ze met Dr.Vin ergens op een eiland zit)

producten en boeken kunt u bestellen in de de Love $HOP
(binnenkort een uitgebreide lijst met de producten)

heeft u liefdesproblemen of vragen? mailen kan, p b en kan en posten mag ook, graag zelfs!
wilt u een eigen Dr. dan kan dat, geef het maar aan in uw vraag, wilt u antwoord van meerdere dokters kan dat ook. (krijg je meestal toch wel)

groet, Het refoweb Dr.Love team vanuit praktijk 'de Hooiberg'

Jo met de banjo
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jo met de banjo » 24 feb 2004 09:51

als we jullie toch ook niet hadden..................
waar was dan ons hele refoweb gebleven :?
waarschijnlijk ten onder gegaan in hun liefdesproblemen :lol:

Skoezie
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Skoezie » 24 feb 2004 09:52

de grote koppeltopic ik ben nog vrij! :-D :-D :-D
Je hoeft er niet aan te twijfelen of ik gek ben ... die conclusie heb ik zelf al getrokken . JA IK BEN

Christa
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Christa » 24 feb 2004 11:34

als we jullie toch ook niet hadden..................
waar was dan ons hele refoweb gebleven
waarschijnlijk ten onder gegaan in hun liefdesproblemen

Dat denk ik ook!!! Echt helemaal ten onder!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 feb 2004 15:03

cash schreef:Ha Dr Rosekapje

ik heb al heel veel boeken gelezen op uw advies, maar welk boekje bedoelt u?

het is heel eenzaam hier op de Veluwe! ik slaap nu ook in een stal, alleen zonder koeien. 3000 kippen om me heen, is dat wat? :?
wel warm en elke morgen een vers rauw eitje *slurp* lekker!

nog een paar weken fokken en dan waag ik weer een poging om in Twente te komen!

groetjes
Cash

Ha die Cash,

Welk boekje ik bedoel? Ik bedoel het boekje, jagen, hoe en wat.
ik denk echt dat je er wat aan hebt. Daarnaast vroeg ik me af, hoe je je nu voelde, gaat het al wat beter? Of is het liefdesverdriet nog niet echt gesleten?
3000 kippen :lol: ach, zolang het witte zijn :lol: Dr. Rosekapje houdt van witte kippen, ik durf het dan ook bijna niet te vragen :oops: , maarruh.... :oops: , nee :oops: , laat maar.....
Hm, wat dat rauwe eitje betreft.... BAH.... iiiieeeehhhh... tja, kerels
maar, oke, als jij het lekker vind :? :shock:
Cash, tot gauw!

Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 24 feb 2004 15:21

Gandalf schreef:
Dank je Rosekapje. Je bent een schat :oops: , dat je zo medelevend bent. De eerstvolgende mogelijkheid om de bewuste persoon is nog nie geweest, dat duurt nog een aantal nachtjes slapen. Ik heb haar al wel digitaal ontmoet, via MSN. En aangezien ik geen webcam had, kon ik haar toen ook niet in de ogen kijken.

Ja, die terughoudendheid voor de detector, komt denk ik voort uit m'n visie op wetenschappelijk onderzoek. Onderzoeksrapporten staan vaak vol met kreten als 'het is bewezen dat' en 'uit wetenschappelijk onderzoek blijkt', terwijl er verder weinig zinnigs wordt gezegd. Ik ben daarom maar een universitaire opleiding begonnen om erachter te komen wat nu het zekerheidspercentage van wetenschappelijk onderzoek is. Het doet mij trouwens deugd te horen dat er in jouw liefdesleven wel een en ander aan de gang is. Misschien moet ik toch maar een keer zo'n detector gebruiken. Kan ik 'em komend weekend niet een keer in bruikleen kunnen krijgen? Desnoods kom ik op m'n opoefiets naar Twente om 'em op te halen (das toch niet zover hiervandaan). 't Ligt toch 6 paar klompen achter Staphorst? Zodra er vordering in de zaak komt zal ik het zeker laten weten.Dat ben je me ondertussen wel verschuldigd, na al die tipsEn mocht er de komende tijd nog steeds een waas over deze zaak hangen, dan laat ik het wel weten.

Hartelijke groet,

Gandalf.

Lieve Gandalf,

Dat is prima hoor! Kom die detector maar halen, je mag hem gerust lenen. Ik heb hem zelf dit weekend toch niet nodig, dus dat is geen enkel probleem :lol: , wat ik me wel afvraag: Hoe groot zijn jouw klompen :shock: :shock: :roll: :shock: , die moeten echt een enorme afmeting hebben :roll: :shock: :mrgreen: .

Oh, ja, het is me niet helemaal duidelijk, wat ik je verschuldigd ben :mrgreen: :wink:

In afwachting, van je ondervindingen met het betreffende meisje,

Liefdevolle groet,

Dr. Rosekapje
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

Terug naar “Archief”