Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor paprikameisje2 » 30 aug 2011 10:58

hier gaat de box er ook uit. Ik ben die strijd zo zat met Marijn. Tja hij heeft ws nu wel gewonnen, maar na drie of vier weken krijsen, elke keer een uur als hij uit bed komt, dat houd ik niet vol meer.

Dus.. iemand al gevonden die em wil komen halen. Dus als die komt , issie weg! We zien wel wat ons de tijd zal leren... Ben blij als ik straks weer lekker twee dagen kan gaan werken! al is het maar twee weken, hoop snel om meer :oops:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 aug 2011 11:08

leuke foto's sterretje!!!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 30 aug 2011 11:24

hier staat de box nog wel.. ik wilde em gister uit elkaar halen.. maar eigenlijk wil ik toch proberen hem wat vaker er in te zetten.
Laatst gewijzigd door trijntjejohanna op 30 aug 2011 12:54, 1 keer totaal gewijzigd.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 30 aug 2011 11:41

@allemaal: leuke foto's! Refoweb is gezegend met prachtige kindjes :)
@TJ: Van harte gefeliciteerd met Milan!!!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 aug 2011 12:12

Leuke foto's allemaal!

Tj van harte met je zoon!

De box staat hier al zo'n 3 jaar, ik heb hem nog niet opgeruimd. Ze zit er eigenlijk nooit meer in, maar heb geen zin meer om hem op te ruimen.

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 30 aug 2011 12:19

Als iemand nog interesse heeft in online shoppen met veel korting? Ik heb gisteren een voorraad voor Nina ingeslagen voor weinig.
Vandaag kreeg ik het allemaal al binnen als extra zaten er nog wat cadeautjes voor Nina in de doos echt heel leuk!
Ik weet niet of ik de site hier neer mag zetten anders stuur je maar een pb.

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 30 aug 2011 13:08

Pfff, al 6 jaar neit doorslapen... Ik ben er nu met bijna 4 maanden wel een beetje klaar mee, vooral omdat ze sinds een week weer 2 keer per nacht komt :(

Liefie, ik wil wel een link, ze groeien allebei weer uit hun kleren :)

AJL, C is wel lang ja, mijn oudste is over 3 maanden twee en is ongeveer 80 cm (zij is wel klein trouwens).
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 30 aug 2011 13:14

parkiet schreef:
AJL, C is wel lang ja, mijn oudste is over 3 maanden twee en is ongeveer 80 cm (zij is wel klein trouwens).

Klopt ze is ook lang. Met 11 mnd was ze 83 cm, met 14 mnd 85cm en nu is ze ook weer behoorlijk gegroeid, althans dat vermoeden heb ik aan de hand van haar broeken. Maat 86 begint echt te kort te worden.

@ liefie ik wil de link ook wel

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 30 aug 2011 13:27

ik ook wel liefie
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 aug 2011 13:32

Ik ook wel, staat vast nog niet tussen m`n rijtje!! :mrgreen:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 30 aug 2011 13:48

Kom maar op Liefie :D Frederieks garderobe is nog niet helemaal gevuld
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

blompje
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor blompje » 30 aug 2011 13:49

En hier wil ik die link ook wel :wink:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 30 aug 2011 14:01

Voor de hele kleintjes zit hier ook nog wel wat leuks tussen! ;-)

http://www.kadocus.nl/baby-kinder/baby- ... 54088133a3

654321
Luitenant
Luitenant

Re: slapen dreumessen en peuters

Berichtdoor 654321 » 30 aug 2011 14:38

654321 schreef:Ik vind dat ons kindje van nog geen 1,5 jaar zóó weinig slaapt...! Pff, ben er zelf moe van.
Hij sliep (sinds hij op 1 slaapje over is, vanaf ong. 12maanden) meestal van 20.30u-07.00u. Dit vond ik al weinig in vergelijking met onze anderen.
Maar nu is hij sinds ong. een maand steeds om half6-6uur wakker. Nu hebben wij hem vorige week steeds wat later naar bed gebracht (tussen 21u-21.30u) en nu is hij steeds rond half7 wakker.
Wat raar is; hij is overdag prima te spreken, bijna beter dan ooit te voren.
Maar het is toch niet normaal als een kleintje zo weinig slaapt?? Herkennen mensen dit? Zou je er wat aan kunnen doen? We laten hem wel eens liggen maar dan maakt hij onze anderen ook wakker. Ligt ook niet rustig; is erg ongeduldig om er uit te komen. En hij gaat ook niet weer slapen, is echt klaarwakker en vrolijk.
Overdag slaapt hij zo'n 1-2uur, na het middageten.
Tips?

Ps. het lijkt mij ondertussen heerlijk om een kind te hebben die gewoon 11/12u per nacht slaapt......

Bedankt Memmem voor het toevoegen op refowebkids. Ben nog niet zo handig op de comp. En hier past het inderdaad.

Bedankt voor jullie reactie. Dat nachtelijk 'gespook' hebben wij ook lange tijd gehad maar dit hebben wij op een gegeven moment wat consequent aangepakt. Eerst stil naar binnenlopen, speentje en knuffeltje geven, en weer weglopen. Geen lampen aan, geen aandacht. Toen hij dit pikte overgegaan op 1 keer kijken of er wat is en daarna laten huilen. Tot als laatste het huilen negeren. Het klinkt heel hard maar het hielp hier wel en hij heeft echt heen uren gehuild. Overdag natuurlijk heel veel positieve en exclusieve aandacht gegeven en met een vast slaapritueel naar bed. Het is nog wel een onrustige slaper: ik hoor hem regelmatig even huilen, even hoesten, woelen, kletsen, staan maar hij slaapt 9 van de 10 keer uit zichzelf weer door (ik ben dan wel wakker... :-( . Alleen als hij zijn speentje en knuffeltje zelf niet kan vinden moeten we er even heen.

Het middagslaapje overslaan zie ik niet echt zitten. Juist omdat hij 's morgen zo vroeg is is hij tussenmiddag echt moe. Ga de tip proberen om hem eens een paar keer om 11uur al in bed te liggen. Misschien slaapt hij dan wat korter omdat hij minder moe is en de tijd naar de avond toe is dan langer dus misschien een betere nacht?
Gisteren en vandaag ook om 6uur weer klaarwakker ('s avonds om 21u erin).

Pff, ben best moe. Juist omdat ik hem 's nachts ook regelmatig hoor. En het is best moeilijk om zelf op tijd naar bed te gaan als hij pas om 21u ligt...:-). Toch maar wat beter proberen om dit wel te doen.

Pluk01

Berichtdoor Pluk01 » 30 aug 2011 14:40

Zo, ik heb eens even flink bijgelezen :wink: ! Wat een leuke foto's zeg van iedereen! Inderdaad allemaal prachtige kinderen! Helaas hier een fotoverbod op openbare forums :? , dus kan jullie Levi niet showen. Zal eens kijken of er nog wat valt om te praten :mrgreen: .

Las ergens over kind(eren) en pesten. Wat verschrikkelijk is dat toch. Je snapt soms niet waar die kinderen het al vandaan halen, zo gemeen ](*,) ! Ik zou echt in de hoogste boom klimmen op school om het maar te laten stoppen. Maar ik heb er gelukkig nog geen ervaring mee, dus heb ook niet echt tips. Hoop echt dat het snel opgelost kan worden!

Over slapen. Hier sliep Levi pas ruim na het jaar helemaal door. Vanaf 6 maanden sliep hij nog maar 1x per dag, vanaf 1,5 jaar sliep hij overdag helemaal niet meer. Sinds hij overdag gewoon wakker is slaapt hij 's avonds/'s nachts van 19-8u. Maar het gebeurt nog regelmatig/vaak dat hij 's avonds of 's nachts wakker wordt omdat hij dorst heeft of omdat hij droomt. Dan krijgt hij altijd wat water en knuffelen we even en dan gaat hij weer verder slapen. Heel soms komt hij een poosje tussenin slapen en dan leg ik hem na een kwartiertje weer terug in z'n eigen bed. Levi slaapt sinds een maandje op een peuterbed en hij is er reuzetrots op. Op zich paste hij nog wel in het ledikantje, maar zijn matrasje was erg slecht geworden en we vonden het zelf wel leuk om z'n kamer een beetje te veranderen. Hij komt er overigens niet uit. Hij kon uit z'n ledikantje ook zelf klimmen, en dat deed hij steeds. We hebben hem toen goed duidelijk gemaakt dat hij niet zomaar uit bed mocht klimmen. Daarna heeft hij het niet meer gedaan en dat is bij zijn nieuwe bed gewoon hetzelfde gebleven, hij is er nog niet weer uitgekomen, ookal kan hij er nu veel makkelijker uit.

Hij is op het moment sowieso erg lief :D ! Hij had een tijdje een periode dat hij erg slecht luisterde en we hem steeds moesten waarschuwen of straf moesten geven. Maar opeens is dat helemaal over en is hij een voorbeeldig kind :lol: , we weten niet wat we meemaken! Hopelijk blijft dat voorlopig zo, ik vind het wel erg gezellig om niet te hoeven waarschuwen en/of straf geven! Niet dat het nou zo'n verschrikkelijk drama was, het viel best mee, maar dit is toch nog leuker!

@Liefje: ik wil die link ook wel :wink: ! Kan nog wel wat nieuwe dingetjes gebruiken, hij groeit opeens weer hard en zit opeens in 92 (broeken)/98(bovenkleding) :shock: ! In een paar dagen tijd!

Terug naar “Archief”