Moderator: Moderafo's
Ok, fijn! Toch hoop ik dat Mohammed een oogje in het zeil houdt... van die bakvissen opeens de grotemensen stad in
christien schreef:En dan te bedenken dat we volgende week al in Rome zijn, om van de zon te genieten
mw schreef:Haha!! Dat zitten we te wachten tot de mannen zijn gearriveerd en we kunnen aanvallen op een heerlijke lasagna!![]()
![]()
Even uit het 'geen relatie topic':
Ok, fijn! Toch hoop ik dat Mohammed een oogje in het zeil houdt... van die bakvissen opeens de grotemensen stad in
Jij papa bakvis weet ons vast wel te vertellen wat wij bakvisjes absoluut niet moeten doen of juist wel om de maandag te overleven
mohamed schreef:Het weer vandaag in Rome:![]()
27 °C | °F
Onbewolkt
Wind: ZW - 16 km/h
Luchtvochtigheid: 48%
Bertiel schreef:@ MW, hoe bedoel je de maandag?? Als jullie daar aankomen?? Gewoon lekker beetje rond je heen lachen en hard doorlopen.
je kan natuurlijk ook één van de aanwezige refowebheren een arm geven![]()
mw schreef:Whaha! Maar dat kan ik niet vrij flirten met de Romeinen
mw schreef:Whaha! Maar dat kan ik niet vrij flirten met de Romeinen
christien schreef:We moeten juist nog even gebruik maken van het openlijk flirten als de mannelijke rw-ers nog niet geariveerd zijn. Anders krijg je van de jalourse blikken en natuurlijk een verslag op refoweb.
Bertiel schreef:Zouden de Mods hier niet (lijfelijk aanwezig) in moeten springen?? Daar zijn zij natuurlijk mods voor!!!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten