Italiaanse mannen vs Nederlandse mannen

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Galateia
Kolonel
Kolonel

Re: Italiaanse mannen vs Nederlandse mannen

Berichtdoor Galateia » 27 aug 2011 12:51

Ik houd wel van dat Zuid-Europese versieren, hoor. Als ik er ben, dan kijk ik gerust eens terug, als het echt een leuke vent is. Ik ben nog prima in staat een knappe vent op te merken 8)

Manlief vindt het allemaal wel prima (hij weet toch wel dat ik niks doe, haha), maar als we er samen zijn, dan houdt hij wel extra veel mijn hand vast, of slaat een extra keer een arm om me heen. Hij is dan toch een beetje 'jaloers', maar vooral heel erg trots op zijn vrouw. Is ook goed voor je relatie, trouwens :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 aug 2011 13:17

ajl schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat dat overdreven versieren mij ook niets doet. Ik ben er niet zo ontvankelijk voor. Eigenlijk negeer ik dat ook gewoon. En ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook niet zo'n femme fatale ben en strooi volgens mij ook te weinig met complimentjes, terwijl dat soms voor je relatie ook wel eens nuttig kan zijn :wink: .

Ja in een relatie vind ik dat je af en toe elkaar wel eens een compliment moet geven, zeker als je ook benoemt wat je niet aanstaat.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 27 aug 2011 13:19

Galateia schreef:Ik houd wel van dat Zuid-Europese versieren, hoor. Als ik er ben, dan kijk ik gerust eens terug, als het echt een leuke vent is. Ik ben nog prima in staat een knappe vent op te merken 8)

Dat is een gave die niemand moet onderschatten! :lol:
Manlief vindt het allemaal wel prima (hij weet toch wel dat ik niks doe, haha), maar als we er samen zijn, dan houdt hij wel extra veel mijn hand vast, of slaat een extra keer een arm om me heen. Hij is dan toch een beetje 'jaloers', maar vooral heel erg trots op zijn vrouw. Is ook goed voor je relatie, trouwens :mrgreen:

Het zou ook kunnen betekenen dat hij je vastketenen wil. :-oo

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 27 aug 2011 17:58

Galateia schreef:Ik houd wel van dat Zuid-Europese versieren, hoor. Als ik er ben, dan kijk ik gerust eens terug, als het echt een leuke vent is. Ik ben nog prima in staat een knappe vent op te merken 8)

Natuurlijk merk ik een knappe vent heus wel op en meld dat ook rustig bij manlief. Net zoals hij dat ook rustig meld. Alleen de Zuid-Europese mannen zijn totaal mijn types niet. Ik val toch meer op noordelijke types.

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 28 aug 2011 20:21

ajl schreef:Natuurlijk merk ik een knappe vent heus wel op en meld dat ook rustig bij manlief. Net zoals hij dat ook rustig meld. Alleen de Zuid-Europese mannen zijn totaal mijn types niet. Ik val toch meer op noordelijke types.

je bedoelt zo'n knappe sterke Viking met blauwe ogen en blonde haren...ook niet gek inderdaad!

hoe versier jij dan een vrouw?

mohamed schreef: Door grappen te maken, erg hé! ;)

:jaknikken:..enkelt grappen wel ja...
want mocht je dan nog zeggen dat ze mooie ogen heeft zal ze vast denken dat dat ook een grapje is.. :D

mohamed

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2011 10:53

meribel schreef:hoe versier jij dan een vrouw?

mohamed schreef: Door grappen te maken, erg hé! ;)

meribel schreef: :jaknikken:..enkelt grappen wel ja...
want mocht je dan nog zeggen dat ze mooie ogen heeft zal ze vast denken dat dat ook een grapje is.. :D

Misschien moet ik dan maar bij een Italiaan in de leer! :mrgreen:

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 29 aug 2011 10:58

[quote="meribel

je bedoelt zo'n knappe sterke Viking met blauwe ogen en blonde haren...ook niet gek inderdaad!
[quote]

Is ook niets mis mee! Manlief heeft daarentegen donker haar met blauwe ogen, maar is verder gewoon lekker Hollands. Ik denk dat mijn 'weerzin'tegen dat soort types niet alleen het gladde uiterlijk is, maar ik griezel van mannen met bijpassende handtasjes en petjes. Ik vind dat ze er iets te veel over nagedacht hebben. Daarnaast houd ik ook niet zo van metromannen. Wat niet wil zeggen dat ik niet van verzorgde mannen houd ( witte sokken en haar dat overal in het wild groeit, vind ik ook niets). De mijne is nl ook best wel ijdel en sport ook heel veel, maar voor mij dan in de juiste proporties
Laatst gewijzigd door ajl op 29 aug 2011 12:25, 1 keer totaal gewijzigd.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 29 aug 2011 11:31

al dat gevlei.. best leuk, maar niet voor altijd! doe mij dan maar een nuchtere man!

nonno
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor nonno » 29 aug 2011 12:19

@mohamed: Ging jij niet naar Rome? Misschien kan je een workshop volgen ;)
"zonder mannen aten we de hele dag moorkoppen"

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 29 aug 2011 12:27

Is ook niets mis mee! Manlief heeft daarentegen donker haar met blauwe ogen, maar is verder gewoon lekker Hollands. Ik denk dat mijn 'weerzin'tegen dat soort types niet alleen het gladde uiterlijk is, maar de gehele manier van doen. Ik griezel van mannen met bijpassende handtasjes en petjes. Ik vind dat ze er iets te veel over nagedacht hebben. Daarnaast houd ik ook niet zo van metromannen.

ik kan het niet meer met je eens zijn, mijn man is ook gewoon een echte vent, en niet zo'n gladde metroseksueel, ik heb daar ook niets mee. Een man hoort ( is mijn mening dan hé ) niet langer voor de spiegel te staan dan zijn vrouw. :D

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 29 aug 2011 12:28

@mohamed,

goodluck in italy, wie weet steek je er wat van op ( mocht het nodig zijn dan hé ) :mrgreen:

Mortlach
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Mortlach » 29 aug 2011 12:32

Zo'n gladde Italiaanse kerel is misschien leuk voor even, maar je zou er toch maar mee getrouwd zijn... :-oo
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

meribel
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor meribel » 29 aug 2011 12:40

Mortlach schreef:Zo'n gladde Italiaanse kerel is misschien leuk voor even, maar je zou er toch maar mee getrouwd zijn... :-oo

@mortlach
net als zo'n rondborstige italiaanse vamp, moet je toch ook niet aan denken... [-(

mohamed

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2011 13:31

nonno schreef:@mohamed: Ging jij niet naar Rome? Misschien kan je een workshop volgen ;)

Bij nader inzien lijkt me dat geen goed plan, want als ik met mijn Hollandse uiterlijk en pasverworven spaghetti charmes Mario, Guiseppe en Fabrizio het gras voor de voeten vandaan maai, moeten ze uithuilen bij mamma en zal Rome nog overstromen! :lol:

mohamed

Berichtdoor mohamed » 29 aug 2011 13:34

meribel schreef:net als zo'n rondborstige italiaanse vamp, moet je toch ook niet aan denken... [-(

Zo'n klein kippetje met een leuk koppie en handtasje gemaakt van krokodillenleer wat zo goed past bij haar tranen die elke keer over haar wangen rollen als ze stout is geweest! :roll:

Terug naar “Archief”