Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor gempa » 24 aug 2011 11:30

je kan proberen met weken in een badje met dettol, het op te lossen, maar als het idd een permanent probleem is, halen ze idd een randje teennagel weg.

TheKeimpe
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor TheKeimpe » 24 aug 2011 18:37

Memmem schreef:Uitkledertje, tja leuk spelletje maar dan wel voor ze in de douche mogen ofzo.
The Keimpe je hebt wel een heel zelfstandige zoon, nam hij zijn kleren wel mee?

Nee, dat liet hij zijn broer doen... "Waar zijn je kleren?" "O, die neemt ... zo mee." We hebben ons tranen in de ogen gelachen...

Ooit gingen ze bij ons spelen dat ze naar het strand gingen... Hadden ze uit de voorraadkast een pot handzeep gepakt en zich buiten in het rommelhok helemaal uitgekleed en ingesmeerd met zeep. Dat was zonnebrandcreme :)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 aug 2011 07:44

:lol: :lol: :lol: :lol:

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 25 aug 2011 10:47

geweldig TK!!
hier zal ik niet zo snel zoiets mee maken want ze durven nog niet eens voor de deur te spelen zonder mama :roll:

geen ervaring met ingegroeide nagels, maar ik hoop dat een operatie niet nodig is!

Annet: moeilijk zeg! Lijkt me echt vreselijk om dat als moeder (en ook als kind) mee te maken. Je hart breekt toch als je weet dat je kind gepest wordt :cry: ik hoop dat het snel opgelost wordt. Sterkte ermee!

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 25 aug 2011 11:39

Huisarts heeft me doorgestuurd naar het VU ziekenhuis.
Maar daar hadden ze pas eind september plek. :/

Daarna een ander ziekenhuis gebeld, maar die moesten overleggen omdat ze nog zo jong is.
Ik speciaal met Ilona bidden dat ze.snel terugbellen en dat Fem snel geholpen kan worden,
Tijdens t bidden word ik gebeld: morgen kan ze terecht bij de kinderchirurg. :D

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 25 aug 2011 11:49

Ik haalde net zoonlief op uit school. Nou, daar kwam hij de deur uit, hoor. Broek achterstevoren, de hals van zijn t-shirt uitgelubberd tot zijn navel, sokken in zijn sandalen - die aan de verkeerde voeten zaten. Leuk, zo'n gymles 8)
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 aug 2011 12:29

Galateia schreef:Ik haalde net zoonlief op uit school. Nou, daar kwam hij de deur uit, hoor. Broek achterstevoren, de hals van zijn t-shirt uitgelubberd tot zijn navel, sokken in zijn sandalen - die aan de verkeerde voeten zaten. Leuk, zo'n gymles 8)

:mrgreen: Bovendien...wat is er mis met sokken in sandalen :lol: ?

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 25 aug 2011 12:34

Wat niet?! :mrgreen:

Hij was wel ontzettend vrolijk en hij kwam echt zo blij met uitgestrekte armen naar me toe rennen: "Mama! Mama!"
Zijn gezichtje straalde echt zo mooi... en dan die outfit, alles, maar dan ook echt alles zat verkeerd. Echt waar, hij was om op te vreten!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 25 aug 2011 12:39

@AG: Fijn dat de kleine dame zo snel gezien kan worden. Lijkt me voor haar ook een stuk beter als er wat aan gedaan wordt.
@Galateia: leuk hee, dat zelf aankleden. Ik vind het zelf altijd een hele leuke verrassing hoe Michael soms in mijn kamer komt als hij klaar is met aankleden :mrgreen:
Laatst gewijzigd door LauraC op 29 aug 2011 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 25 aug 2011 12:41

Hey, leuk, M. met zijn bril! Kunnen jullie er al aan wennen? Merkt hij dat hij beter ziet?

vpk
Majoor
Majoor

Berichtdoor vpk » 25 aug 2011 13:24

wauw, wat een heerlijke stoere vent laura. hopelijk heeft hij er veel baat bij!
Zijn handen, jouw handen
jouw zorg, Zijn zorg!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 aug 2011 08:15

Staat erg leuk, die brillen!!

Hier ook 'zelf' aankleders, maar als ze naar school moeten help ik toch maar een handje mee :mrgreen: en soms de combinaties die ze uit de kast trekken.... zaterdag vind ik dat niet erg, maar verder stuur ik ze maar een beetje :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 26 aug 2011 09:42

Wat staat die bril hem leuk Laura!
Hier een echte knul, die het weinig boeit wat hij aankrijgt. Ideaal nog :D Frederiek kan ik voorlopig nog lekker aankleden. Al hoop ik neit dat ze wordt zoals ik was. Want ik had rood haar en wilde altijd perse roze aan, maar dat vloekt echt bij elkaar. En nu heeft Frederiek ook prachtig rossig haar, en ook rossige wimpers en wenkbrauwen, dus ik denk dat het blijft. Maar helaas kan ze dan ook beter geen roze aan, want ik vind dat toch echt niet mooi. Maargoed, zolang het haar nog zo minimaal is overgiet ik haar lekker met roze ;)

Het gaat verder heel goed met haar. Sinds ze medicijnen tegen reflux heeft en ze de fles krijgt, is ze zo'n lief meisje. Ze huilt amper meer, ligt zomaar een uur in de box om zich heen te kijken of in haar wipstoeltje tegen de knuffeltjes te kletsen. Helemaal tevreden is ze nu. Nu weet ik weer hoe Jurian als baby was :mrgreen:
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 26 aug 2011 09:50

@MissF, dat is heerlijk zeg dat je dochtertje zo veranderd is. Wat kun je daar dan zo lekker van genieten he. Ben je alweer aan het werk?

@Laura, wat staat die bril M. goed. Het is een geweldig mooi jochie om te zien, ondeugd straalt er vanaf. :mrgreen: Echt een heerlijk koppie heeftie.

Haha geweldig hoe kinderen kunnen zijn qua aankleden en kleding.

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 26 aug 2011 13:10

Mijn dochtertje van drie moest vanmorgen erg huilen...ze kreeg een blauw / wit geblokt bloesje aan en dat had volgens haar een roze / wit bloesje moeten zijn :( Ook wil ze pertinent geen broek aan, alleen als haar grote zus en ik ook een broek aan doen. Hoezo eigen willetje? :roll:

Terug naar “Archief”