Dus: haren losgooien, rechtop lopen en moet jij eens opletten, wat er dan allemaal gaat gebeuren! Geniet ervan

Moderator: Moderafo's
Galateia schreef:Waarom kijkt geen Italiaan je aan? Italianen kijken naar alles met twee benen, hoor. Een tripje Rome is altijd bijzonder goed voor je zelfbeeld, enzo. Tenminste, het mijne wordt er altijd behoorlijk van opgekrikt: Italianen toeteren bij elke leuke vrouw, werpen kusjes toe, groeten je met 'Ciao, bella!', etc.
Dus: haren losgooien, rechtop lopen en moet jij eens opletten, wat er dan allemaal gaat gebeuren! Geniet ervan
Galateia schreef:Waarom kijkt geen Italiaan je aan? Italianen kijken naar alles met twee benen, hoor.
Galateia schreef:Ja, nou ja, Mortlach, ik wilde eigenlijk schrijven "naar alles met twee borsten", maar toen dacht ik, dat dat misschien niet gewaardeerd zou worden
christien schreef:Whaha geweldig dat gaat wat worden danMw en ik hebben straks helemaal geen tijd meer voor alle hotspots.
christien schreef:We begrijpen je hoor, Mortlach is denk ik gewoon een heel klein beetje jaloers
Galateia schreef:Je begrijpt het verkeerd: de reactie van het Italiaanse manvolk op het Noordelijker-Europese vrouwelijk schoon IS al een niet-te-missen-hotspot op zichzelf
mw schreef:Omdat we tegengehouden worden door de nonnen? Die bang zijn dan we in zwijmel vallen voor sjansende Italianen?
Bertiel schreef:Vriend Mohammed, mag ik jou vragen een beetje op de goede zeden te letten?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten