Hallo!
Bedankt voor jullie geweldige reacties!
Ik heb trouwens het advies van dr. Columbus uitgeprobeerd en me over mijn verlegenheid heen gezet!
Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben naar die jongen gestapt die ik leuk vind. Maar toen ik naast hem stond en hij me aankeek, durfde ik niks meer te zeggen, laat staan kijken! Ik werd knalrood...

Gelukkig zag ik op hetzelfde moment een kapstok naast hem staan en deed maar gauw of ik daar naar toe was gelopen om m'n jas op te hangen.
Toch dacht ik: Vanavond moet ik toch echt zekerheid!
Dus ik af en toe naar hem gluren met een hoofd als een biet. Maar hij keek steeds niet.
Ik dacht dus al: Hij vind me gewoon niet leuk, anders kijkt ie echt wel terug.
Maar toen ik even naar iemand anders wilde lopen, liep ik langs die jongen. Wat gebeurt er denk je? Stoot iemand tegen me aan, waardoor mijn cola over hem heen vliegt!
Ik nog roder dan rood natuurlijk, waardoor ik hem bijna niet aan durfde te kijken. Toch keek ik hem even aan om m'n excuses aan te bieden en wat zie ik? Een hoofd zo rood als een tomaat!
Ik kon gelukkig nog normaal m'n excuses aanbieden, maar bij hem kwam er alleen maar gestotter uit!
Hij is dus ook verlegen!

Daarom keek hij me dus niet aan.

Echt een opluchting. En omdat ik zag dat hij ook verlegen was, ja zelfs nog erger dan ik, voelde ik mezelf opeens helemaal groeien. Een soort van dat ik boven hem stond, maar dan wel op een goede manier hoor.
Dus ik durfde het aan om hem wat te drinken aan te bieden (net alsof ie nog niet genoeg over z'n kleren heen had

) en dat sloeg hij niet af!
Hij durfde dit alleen jammergenoeg niet samen met mij op te drinken, maar ging bij z'n vrienden staan.
Ach ja, dat vond ie vast veiliger. Dat gevoel heb ik in vroeger tijden ook gekend
(10 minuten geleden)
Maar het gaat vast goed komen tussen ons! Zonder het dr. Love team was dit nooit gelukt.
Daarom wilde ik dit met jullie delen! Bedankt!
Liefs muis