Hier inmiddels overdag geen BV meer, alleen smorgens vroeg en savonds laat nog, maar dat zal denk ik niet zo lang meer zijn. Denk dat ik niet meer genoeg heb voor hem, maar we proberen het nog even, kvind het nog wel leuk nl

Moderator: Moderafo's

Afgelopen week heb ik besloten om af te gaan bouwen. Niet dat het niet lukt ofzo of pijn doet, want het loopt eigenlijk als een trein, maar sinds ze medicijnen tegen reflux heeft drinkt ze nóg meer en nóg onregelmatiger, wat gewoon amper meer op te brengen is. Het kost me zoveel energie, en nu was mijn man er 2 weken om voor Jurian te zorgen, maar die is volgende week weer werken. Ze is er wel enorm door gegroeid, in 2 weken van maat 50 naar maat 62 gevlogen
 Afgelopen week heb ik besloten om af te gaan bouwen. Niet dat het niet lukt ofzo of pijn doet, want het loopt eigenlijk als een trein, maar sinds ze medicijnen tegen reflux heeft drinkt ze nóg meer en nóg onregelmatiger, wat gewoon amper meer op te brengen is. Het kost me zoveel energie, en nu was mijn man er 2 weken om voor Jurian te zorgen, maar die is volgende week weer werken. Ze is er wel enorm door gegroeid, in 2 weken van maat 50 naar maat 62 gevlogen   Maar ik ben de lol van het borstvoeding geven een beetje kwijt, dus net maar het eerste pak flesvoeding gehaald. Ik ben wel heel tevreden dat ik het bijna 9 weken heb gedaan, en het was heel mooi om eens mee te maken, maar dat mensen zoiets minimaal 6 maanden doen, dat kan ik amper begrijpen
 Maar ik ben de lol van het borstvoeding geven een beetje kwijt, dus net maar het eerste pak flesvoeding gehaald. Ik ben wel heel tevreden dat ik het bijna 9 weken heb gedaan, en het was heel mooi om eens mee te maken, maar dat mensen zoiets minimaal 6 maanden doen, dat kan ik amper begrijpen  Ik ga wel langzaam afbouwen denk ik, zodat ik niet teveel last van stuwing krijg, en ben heel benieuwd of Frederiek de flesvoeding neemt.
 Ik ga wel langzaam afbouwen denk ik, zodat ik niet teveel last van stuwing krijg, en ben heel benieuwd of Frederiek de flesvoeding neemt.MissF schreef: maar dat mensen zoiets minimaal 6 maanden doen, dat kan ik amper begrijpen
 succes met afbouwen, idd langzaam anders zit je straks nog met een borstontsteking want heb het idee dat dat een beetje heerste op refoweb de laatste tijd
 succes met afbouwen, idd langzaam anders zit je straks nog met een borstontsteking want heb het idee dat dat een beetje heerste op refoweb de laatste tijd   gelukkig heb ik daar (nog) geen ervaring mee.
 gelukkig heb ik daar (nog) geen ervaring mee.

) aan m'n borst.
 ) aan m'n borst.  Aan afbouwen moet ik echt niet denken op dit moment!
 Aan afbouwen moet ik echt niet denken op dit moment! 

, maar hij groeit er prima op, dus wat doen ze dan moeilijk?
 , maar hij groeit er prima op, dus wat doen ze dan moeilijk?   
 ](./images/smilies/eusa_wall.gif) 

, ben namelijk erg gesteld op mn nachtrust.
 , ben namelijk erg gesteld op mn nachtrust.

) zitten kindjes van 3 maanden op 4 of 5 voedingen. Tja. Dus.
) zitten kindjes van 3 maanden op 4 of 5 voedingen. Tja. Dus. 
paprikameisje2 schreef:schipje: heb nog een tube daktarin!! toen met marijn gekregen toen hij baby was. Bedenk opeens dat ik wel eens naar de houdbaarheidsdatum moet gaan kijken

Onze dochter was een heel ander verhaal. Beiden groeiden wel als een tierelier, ongeveer 1-1,5 kg per maand.
 Onze dochter was een heel ander verhaal. Beiden groeiden wel als een tierelier, ongeveer 1-1,5 kg per maand.Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten