Moderator: Moderafo's

heb nog nooit zolang gevoed
  heb nog nooit zolang gevoed 

! Ik had soms ook wel eens keren dat er bijna niets uitkwam en ik 's avonds na het werk op klappen stond. Blijkbaar was kolven niet echt mijn ding
 ! Ik had soms ook wel eens keren dat er bijna niets uitkwam en ik 's avonds na het werk op klappen stond. Blijkbaar was kolven niet echt mijn ding  . Toen mijn voorraad uit de vriezer op was, gaf ik dan gewoon een flesje kunstvoeding mee, liever natuurlijk borstvoeding, maar wat niet lukt lukt niet. Het gekke was dat ik wel overproductie had, maar met kolven kreeg ik er gewoon niet zoveel uit, had ook haast geen toeschietreflex dan, terwijl die normaal met live voeden juist erg sterk was. Soms bekeek ik maar een foto of filmpje van Levi om het op te wekken
 . Toen mijn voorraad uit de vriezer op was, gaf ik dan gewoon een flesje kunstvoeding mee, liever natuurlijk borstvoeding, maar wat niet lukt lukt niet. Het gekke was dat ik wel overproductie had, maar met kolven kreeg ik er gewoon niet zoveel uit, had ook haast geen toeschietreflex dan, terwijl die normaal met live voeden juist erg sterk was. Soms bekeek ik maar een foto of filmpje van Levi om het op te wekken   , maar ook dat werkte niet altijd.
 , maar ook dat werkte niet altijd. ? Megaveel! Zeker fijn om zoveel in voorraad te hebben voor tijden dat het wat minder gaat.
 ? Megaveel! Zeker fijn om zoveel in voorraad te hebben voor tijden dat het wat minder gaat. 

Bij Gerlinde was ik met 9 weken gestopt, maar ik zou nu niet meer weten waarom eigenlijk. Het loopt nu echt super. Ze groeit goed en krijgt 5 voedingen per dag. Slaapt van 8 tot 6 en als ze wakker is ligt ze een beetje te kijken en te kletsen, of te glimlachen
 Bij Gerlinde was ik met 9 weken gestopt, maar ik zou nu niet meer weten waarom eigenlijk. Het loopt nu echt super. Ze groeit goed en krijgt 5 voedingen per dag. Slaapt van 8 tot 6 en als ze wakker is ligt ze een beetje te kijken en te kletsen, of te glimlachen 

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten