Dan ben ik benieuwd of je daar alle dagen oplet. Dat moet tegenwoordig wel.
Is er een manier om dat betrouwbaar te checken optimatus?. Zou mij ook wel wat gemoedsrust geven.
Moderator: Moderafo's
Als er op 2 augustus geen akkoord is, worden die dreigementen weldegelijk werkelijkheid.Optimatus schreef:Vreemd dat Amerikaanse kredietbeoordelaars tot nu toe alleen maar wat dreigen.
RogierV schreef:Ja we zijn uit de ellende (sic). Als bv China, Singapore, Rusland. Als een gek de dollars gaan lozen straks en Eurovaluta aantrekken.
The times they are a changing!
whahaha, beetje laat, denk je niet? Als jij denkt dat er nog iets van dat pensioentje van je over is over 30 jaar, moet ik zeggen dat je heel positief bent.Optimatus schreef:Dat is inderdaad een goed punt. Maar ik protesteer eveneens als ik er achter zou komen dat mijn pensioenfonds in bepaalde handel zou investeren die ik niet goed kan keuren.
In Israel betalen ze nog steeds met de shekel, die aan de dollar gekoppeld is.boer schreef:Morgen komt er weer een ''euro-feestje'', de beurs van Tel Aviv is al stilgezet vanwege exorbitante verliezen.
boer schreef:whahaha, beetje laat, denk je niet? Als jij denkt dat er nog iets van dat pensioentje van je over is over 30 jaar, moet ik zeggen dat je heel positief bent.
De helft is al vergokt, en wat er nog over is zal hard nodig zijn om bij te leggen aan die fantastische europese politieke unie (waar je waarschijlijk JA voor gestemd hebt, in dat referendum van weleer.
(alsof het iets uitmaakte, de schijndemocratie maakte er een parlementair ''ja'' van binnen no time)
Ik hoop dat de gebakken peren lekker smaken.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten