Refowebkids deel 14

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

saartje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 14

Berichtdoor saartje » 04 aug 2011 05:34

LauraC schreef:Dank :) Nou, manlief is gegarandeerd t/m zondag vrij, daarna is het weer per week bekijken of hij er is of niet ;) En als hij er is noemen wij het gewoon vakantie :mrgreen:

haha gelijk heb je!! (dan heb je ook vaak vakantie.. :roll: :mrgreen: )

En wat een mooie andere foto's! Ik wilde idd ook zeggen dat Ilona van die lange wimpers heeft, mooi! En leuk om Annet te zien met haar gezin!!
Psalm 25:2 (ber.)

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 04 aug 2011 09:15

Leuke foto's weer. Wel leuk om jullie kroost te zien.

@ laura Fijne vakantie!

@ AG Zijn jullie recent verhuisd dat de hele achtertuin nog zand is?

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 04 aug 2011 13:50

ajl schreef:@ AG Zijn jullie recent verhuisd dat de hele achtertuin nog zand is?

Nee, er lagen eerst gewoon tegels. Maar vind het lekkerder als er allemaal gras ligt.
Dus we hebben er een flinke laag zand op gegooid, en leggen er dan kunstgras op.

Laura, lekker genieten de komende dagen!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 04 aug 2011 14:36

Milan en Matteo een tijdje geleden uitgelegd dat ze niet met vreemden mee mogen gaan en niks van ze mogen aannemen! Ben ik vanmorgen in de tuin bezig, komt Milan naar me toegerend: Mama, buurvrouw vraagt of wij een ijsje willen, maar ik mag toch niks aannemen van vreemden!! 8) 8) Heb hem gezegd dat het goed is dat hij bij mij komt, maar dat deze buurvrouw een uitzondering is :wink: .... Matteo stond allang bij buurvrouw binnen :mrgreen: :lol:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 05 aug 2011 13:44

Wat goed zeg TJ van Milan :D

Vanmorgen ben ik met Frederiek naar de dokter geweest, omdat ik al een tijdje vermoedde dat ze verborgen reflux heeft. Steeds dat slikken, huilen, rechtop willen zitten. Eerst een poos aangezien, maar nu toch maar naar de dokter, want ze had echt pijn. Hij vroeg wat ik zelf dacht erover, en ik zei dat ik aan verborgen reflux dacht. Volgens hem was dat helemaal juist, en is het dat ook. Ik mocht ook zelf kiezen wat ik ermee wilde. Want ze geven wel eens het advies om de voeding in te dikken, maar dat vond hij teveel gedoe voor mij, om te kolven, in te dikken en dan fles te geven. Dus heeft ze een poedertje gekregen. Nu moet ik dus wel 1 keer per dag wat kolven, poeder erdoor en de fles geven. Maar die ene keer vind ik prima. En het kan toeval zijn, maar nu met de 2e voeding sinds ze dat spul heeft gekregen, lijkt het al beter te gaan. Het voeden ging sneller, omdat ze niet zo onrustig was, en ze ligt zowaar heel lief in de kinderwagen, terwijl ze vaak de eerste tijd na een voeding echt rechtop moet zitten. Maar het kan toeval zijn ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 05 aug 2011 14:12

Vervelend MissF! Hopelijk helpt het poedertje en gaat het snel over.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2011 15:21

MissF schreef:Wat goed zeg TJ van Milan :D

Vanmorgen ben ik met Frederiek naar de dokter geweest, omdat ik al een tijdje vermoedde dat ze verborgen reflux heeft. Steeds dat slikken, huilen, rechtop willen zitten. Eerst een poos aangezien, maar nu toch maar naar de dokter, want ze had echt pijn. Hij vroeg wat ik zelf dacht erover, en ik zei dat ik aan verborgen reflux dacht. Volgens hem was dat helemaal juist, en is het dat ook. Ik mocht ook zelf kiezen wat ik ermee wilde. Want ze geven wel eens het advies om de voeding in te dikken, maar dat vond hij teveel gedoe voor mij, om te kolven, in te dikken en dan fles te geven. Dus heeft ze een poedertje gekregen. Nu moet ik dus wel 1 keer per dag wat kolven, poeder erdoor en de fles geven. Maar die ene keer vind ik prima. En het kan toeval zijn, maar nu met de 2e voeding sinds ze dat spul heeft gekregen, lijkt het al beter te gaan. Het voeden ging sneller, omdat ze niet zo onrustig was, en ze ligt zowaar heel lief in de kinderwagen, terwijl ze vaak de eerste tijd na een voeding echt rechtop moet zitten. Maar het kan toeval zijn ;)

je kan evt ook johannesbroodpitmeel met een theelepel geven :wink: wel een gedoe en het lijkt met behangplaksel :lol:

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 aug 2011 20:08

Als het op plaksel lijkt, stikt zo`n ukkie er niet in dan? :-k Moeten ze daar niet wat ouder voor zijn? :oops: (althans via een theelepel)

parkiet
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor parkiet » 05 aug 2011 20:18

Dat lukt al prima bij jonge beebjes hoor, alleen is men verdeeld over of het wel werkt/verstandig is om het tegen met BV.
You're my Prince of peace, and I will live my life for You

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 05 aug 2011 20:19

liefje schreef:Als het op plaksel lijkt, stikt zo`n ukkie er niet in dan? :-k Moeten ze daar niet wat ouder voor zijn? :oops: (althans via een theelepel)

je moet wat als hij het moet hebben en hij drinkt geen flesje :wink: maar nee ze stikken er niet in.. het glijdt goed naar binnen :lol: maar een gepruts is het wel!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 05 aug 2011 20:22

Nou idd dat blijkt. (ben er niet mee bekend vandaar mijn vraag)

Memmem
Moderator

Berichtdoor Memmem » 05 aug 2011 22:11

MissF. gewoon denken dat het poedertje helpt, lekker positief zijn. Fijn dat ze lief in de kinderwagen wil liggen.

Ik ben laatst met Markus naar de dokter geweest omdat hij zo moe was en hoestte. Nu heeft hij een longontsteking en oorontsteking en dus een kuurtje gekregen. Zelf heb ik een ontsteking onder een kies en die is geprobeerd te trekken maar wat een pijn dus nu ook eerst maar een kuurtje. Komt Walter vandaag thuis nadat hij is wezen bootje varen heeft hij in het water op iets getrapt en dus een wond onder de voet, we zijn dus familie kruk en co....

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 aug 2011 06:46

Wauw, wat veel bij te lezen na een weekje vakantie :)

@missf vervelend! Hoop dat het poedertje snel werkt! Hoer ondanks de medicatie nog steeds een mannetje dat erg onrustig drinkt. Hij slikt ook veel, er komt veel meer omhoog dan er daadwerkelijk uitkomt. Zo zielig! Ook is hij meer gaan spugen, maar de ka had al wel gezegd dat het spugen blijft, maar dat alleen de pijn minder wordt met medicatie.
Hij spuugt baak erg 'dik', van dat slijmachtige. Daar heeft hij het meeste.last van. Andere keren is het dunner, en zijn het echt golven. We blijven m verkleden... 't is zo ontzettend zuur namelijk... Na elke voeding kan er ook een hydrofielluier aan de wasstapel worden toegevoegd, want aan zo'n klein spuugdoekje hebben we hier niks ;)
Eind aug weer naar de ka, benieuwd wat hij zegt!

Leuk om foto's te zien, jammer dat ik er ook een paar gemist heb.
@liefie heerlijk lijkt me dat, babyzwemmen! Gaan wij ook proberen na de.vakantie, want bij de zwembaden bij ons is.dat niet mogelijk in de zomervakantie.

@duimen: hier wordt speen en duim afgewisseld. Zoonlief kan de duim niet altijd even goed vinden, maar heeft in ieder geval een enorme zuigbehoefte. Ben blij dat er spenen bestaan! :)

Wij zijn een week in bretagne geweest, en dat ging supergoed! Onderweg sliep floris veel en als we weggingen sliep hij s morgens gewoon in het huisje en smiddags in de kinderwagen, dat ging ook prima! We waren met een groep vrienden, en iedereen was zo gek op ons mooie ventje! Fantastisch ook om dat te zien :)

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 aug 2011 09:29

@MissF hopelijk werken de medicijnen snel en goed! Wanneer gingen jullie op vakantie toch ook al snel?

@Memmen Zo dat is wel heftig hopelijk slaat de AB snel aan.

@Jannoek Heerlijk even een weekje op vakantie en wat fijn dat het zo goed ging met Floris! Wel vervelend dat hij zoveel last heeft van de reflux :( We zijn gewoon zomaar naar het zwembad gegaan met Nina was geen babyzwemmen is hier denk ik ook pas na de vakantie weer.

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 07 aug 2011 10:07

Oké! Volgens mij begint babyzwemmen hier over 1 of 2 weken weer, dat wachten we even af. Is hier op zaterdagochtend, kunnen we lekker met zn 3en.

Floris begint nu steeds te huilen na een voeding en gaat dan spugen. Ben een beetje bang dat zijn slokdarm ook wat beschadigd is, ondanks de medicijnen. Maar even overleggen ook met de ka de volgende keer.

Terug naar “Archief”