.
.Moderator: Moderafo's
 .
.

Schipje schreef:Vannacht: 22.00 uur, toen 4.00 uur en toen 7.00 uur.

Jammer genoeg moest ik alles weggooien...
  Jammer genoeg moest ik alles weggooien...
 Mijn linkerborst doet erg veel pijn en er zit een harde plek in en voelt warm. Net maar even gekolfd en zo maar een warme douche nemen want Nina slaapt denk ik tot een uurtje of 11.
  Mijn linkerborst doet erg veel pijn en er zit een harde plek in en voelt warm. Net maar even gekolfd en zo maar een warme douche nemen want Nina slaapt denk ik tot een uurtje of 11.

Hopen dat het snel aanslaat en je je snel weer goed voelt!
 Hopen dat het snel aanslaat en je je snel weer goed voelt! .
. . Ik vond het ook zonde om te stoppen toen ik ging werken, en het gaat ook prima. Nu kolf ik wel minder op m'n werk, vanaf volgende week nog maar 1 keer, dus dat is prima te doen. (in het begin 3 keer, later 2 keer toen hij minder voedingen nodig had). KVind het nog steeds wel jammer om te stoppen, het is toch weer iets wat je afsluit, maar het is nu beter zo. En idd 6 maanden is het toch maar weer gelukt. Dat is toch het belangrijkste deel! En voordelen heeft het stoppen ook, dus daar gaan we dan maar weer van genieten
. Ik vond het ook zonde om te stoppen toen ik ging werken, en het gaat ook prima. Nu kolf ik wel minder op m'n werk, vanaf volgende week nog maar 1 keer, dus dat is prima te doen. (in het begin 3 keer, later 2 keer toen hij minder voedingen nodig had). KVind het nog steeds wel jammer om te stoppen, het is toch weer iets wat je afsluit, maar het is nu beter zo. En idd 6 maanden is het toch maar weer gelukt. Dat is toch het belangrijkste deel! En voordelen heeft het stoppen ook, dus daar gaan we dan maar weer van genieten  .
. Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 38 gasten