Zwanger deel 12

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Daatje123

Re: Zwanger deel 12

Berichtdoor Daatje123 » 26 jul 2011 11:10

Gefeliciteerd!

Tijdje geleden poste ik over mijn zwangere collega. Er is nu besloten dat er voor tijdelijk iemand komt (gelukkig). Na haar verlof gaat ze een andere baan zoeken. Zelf wil ze 3 dagen werken, maar er wordt verwacht dat ze 5 dagen komt. Ze komt na het verlof voor 3 dagen terug tot ze een nieuwe baan heeft.

Ben blij dat ik in iedergeval weet waar ik aan toe ben!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 26 jul 2011 12:14

@lammetje: wat een schatje!

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 26 jul 2011 12:21

Evelien schreef:Hier gaat het wel, heb vanochtend heerlijk uitgeslapen (tot half 11). Alleen werd ik wakker met een vervelend gevoel in m'n rug. Ik hoop dat dit weg gaat trekken in de loop van de dag.

Ik merk wel dat m'n buik echt een groeispurt aan het maken is. :shock: pppff weet nu echt niet meer hoe ik moet liggen in bed. :wink:

En dat laatste wordt alleen nog maar erger :lol: Dan snak je echt naar een bevalling.

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 26 jul 2011 13:19

Wat lief lammetje!!

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 jul 2011 18:18

Bedankt allemaal!
Gelukkig vinden de meiden deze kraamverzorgster misschien nog wel de leukste dus dat komt op zich goed uit. Ze komt morgen en donderdag nog 2 hele dagen dus dat is wel lekker! Vanaf vrijdag is manlief thuis dus ik ben voorlopig nog geen dag 'alleen' :wink: en kan lekker uitrusten.

Evelien: Echt een groeispurt dus, lekker met een kussentje onder je buik en tussen je knieën slapen? Of vind je dat vervelend?

Daatje: fijn dat er vervanging komt, toch prettig dat je weet waar je aan toe bent!

Hier een huiluurtje nu volgens mij, maar dan nog mogen we niet klagen want verder horen we hem eigenlijk niet.... tis echt een rustig ventje.

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 26 jul 2011 20:33

prachtig kaartje :):)

ennuh, een nog veel mooiere zoon!! als we eens in de omgeving zijn, kunnen we wel eens kijken of we even langs kunnen piepen, al zal dat wel op de lange baan worden!!

geniet!!

Dippie
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor Dippie » 26 jul 2011 22:23

Lief Lammetje!!

Hier gaat alles opzich prima! Vandaag wel even langs de ha geweest, heb nu al n aantal dagen hoestbuien/braakneigingen, waar ik inblijf. Geen adem, niets... Wordt er echt bang van! Nu een puifje gekregen, dus ben benieuwd!
Morgen naar de vk, gelijk even aangeven dat ik al paar keer lage rugpijn heb gehad. Zal wel door de zwschap komen, maar toch even checken!
Behang voor kamertje is gekocht, dus nu hard aan de gang! :)
Afbeelding

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 jul 2011 10:33

Hoest en kokhalzen is hier ook vaak bij het tandenpoetsen. :? Wat voor soort pufje heb je gekregen?

Hmm ik had het over 10 meter ontsluiting ipv cm. :oops: Echt de meest gekke dingen kraam ik nu uit. Dus ik moet nu echt iets langer na denken voor ik iets zeg.

Vandaag de intake gehad van het kraamburo. Het een en t ander door genomen.

*Annette*
Majoor
Majoor

Zwanger deel 12

Berichtdoor *Annette* » 27 jul 2011 13:50

Vlieger, Lammetje en dochters; gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!
God's zegen toegewenst in de opvoeding van jullie wondertje! Mooie foto :)!
Wat de toekomst brengen moge........

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 27 jul 2011 14:52

Vervelend Dippie en Evelien dat jullie maar blijven kokhalzen.
Mooie foto, Lammetje!

Hier gaat het prima, al worden de laatste loodjes wel echt zwaarder. Ik krijg meer last van m'n bekken/schaambeen. Vooral 's nachts, dus ik slaap rond de 5 uurtjes per nacht, terwijl ik er normaal wel 8 of 9 slaap. En verder doe ik alles echt op m'n gemakje. De temperatuur zorgt ervoor dat het nog prima uit te houden is, vinden jullie niet?

Kan iemand mij helpen aan framboosblad capsules? Volgens onze reformwinkel en de tuinen verkopen ze het niet meer en gaat het uit de markt (waarschijnlijk omdat er te weinig vraag naar is) Nu zit ik heel internet af te zoeken, maar helaas zonder resultaat. Dan moet ik toch maar aan de thee... Niet dat dat erg is, maar capsules lijken me meer effect te hebben.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 27 jul 2011 16:05

Lammetje en gezin: Super gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!Hopelijk gaat alles goed en kun ben je weer snel op de been.
Genietse!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 27 jul 2011 16:27

NdW schreef:Vervelend Dippie en Evelien dat jullie maar blijven kokhalzen.
Mooie foto, Lammetje!

Hier gaat het prima, al worden de laatste loodjes wel echt zwaarder. Ik krijg meer last van m'n bekken/schaambeen. Vooral 's nachts, dus ik slaap rond de 5 uurtjes per nacht, terwijl ik er normaal wel 8 of 9 slaap. En verder doe ik alles echt op m'n gemakje. De temperatuur zorgt ervoor dat het nog prima uit te houden is, vinden jullie niet?

Kan iemand mij helpen aan framboosblad capsules? Volgens onze reformwinkel en de tuinen verkopen ze het niet meer en gaat het uit de markt (waarschijnlijk omdat er te weinig vraag naar is) Nu zit ik heel internet af te zoeken, maar helaas zonder resultaat. Dan moet ik toch maar aan de thee... Niet dat dat erg is, maar capsules lijken me meer effect te hebben.

ik geloof dat onze da ze heeft staan

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 27 jul 2011 16:31

gempa schreef:ik geloof dat onze da ze heeft staan

Echt waar? Is dat een grote DA? Of zullen ze het overal hebben? Ik ben al bij 3 reform/natuurwinkels geweest en ze zeggen dat het eruit gaat. Ook op internet is het nergens meer te krijgen. Ik heb nu toch maar thee besteld.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 27 jul 2011 16:51

lammetje & vlieger: gefeliciteerd met jullie zoon :)

Schipje
Majoor
Majoor

Berichtdoor Schipje » 27 jul 2011 16:58

Kan de reformwinkel het niet voor je bestellen? ik had ze van: "nature's way". Die hebben ze iig nog wel. Heb ze dit xniet trouw genomen en heb echt verschil gemerkt met vorige x!

Terug naar “Archief”